norriz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei. Jeg har et lite problem, for når jeg skal laste ned en fil, hvilkensomhelst, enten det er zip fil eller exe fil i Explorer så bare står den der og prøver å åpne fila i ruten. Jeg får ikke noe spørsmål om å lagre på harddisk. Jeg har også opera, og der har jeg ikke det problemet. Vet noen hvilke instillinger jeg må gjøre for å opprette det slik det skal være i explorer? Takk! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 IE har en tendens til å ikke la deg laste ned mer enn 2 filer om gangen, men dette kan forandres på. Det er mulig at noen har tukla med IE settingsene dine: Gå på Internet Options..., på Advanced og på Restore Defaults. Hvis ikke dette går kan du prøve å laste ned IE på nytt, Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Du kan da bare høyreklikke på linken og velge "Lagre Som"... Lenke til kommentar
norriz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Fungerer fortsatt ikke, zip filer funker heller ikke. Er skikkelig irriterende, for mange steder blir du automatisk routa til filen, uten direkte å se hvor den ligger, så man får ikke sjansen å høyereklikke og "lagre som". Vet noen hvordan jeg automatisk kan begynne å laste ned exe filer? Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvordan kan man fikse sånn at man kan laste ned flere enn 2 filer om gangen? IE har en tendens til å ikke la deg laste ned mer enn 2 filer om gangen, men dette kan forandres på. Det er mulig at noen har tukla med IE settingsene dine: Gå på Internet Options..., på Advanced og på Restore Defaults. Hvis ikke dette går kan du prøve å laste ned IE på nytt, 2260171[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå