Gå til innhold

vil ikke laste ned i Explorer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et lite problem, for når jeg skal laste ned en fil, hvilkensomhelst, enten det er zip fil eller exe fil i Explorer så bare står den der og prøver å åpne fila i ruten. Jeg får ikke noe spørsmål om å lagre på harddisk.

Jeg har også opera, og der har jeg ikke det problemet. Vet noen hvilke instillinger jeg må gjøre for å opprette det slik det skal være i explorer?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IE har en tendens til å ikke la deg laste ned mer enn 2 filer om gangen, men dette kan forandres på. Det er mulig at noen har tukla med IE settingsene dine: Gå på Internet Options..., på Advanced og på Restore Defaults. Hvis ikke dette går kan du prøve å laste ned IE på nytt,

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Fungerer fortsatt ikke, zip filer funker heller ikke.

Er skikkelig irriterende, for mange steder blir du automatisk routa til filen, uten direkte å se hvor den ligger, så man får ikke sjansen å høyereklikke og "lagre som".

Vet noen hvordan jeg automatisk kan begynne å laste ned exe filer?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hvordan kan man fikse sånn at man kan laste ned flere enn 2 filer om gangen?

IE har en tendens til å ikke la deg laste ned mer enn 2 filer om gangen, men dette kan forandres på. Det er mulig at noen har tukla med IE  settingsene dine: Gå på Internet Options..., på Advanced og på Restore Defaults. Hvis ikke dette går kan du prøve å laste ned IE på nytt,

2260171[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...