Starion Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Fikk et spørsmål av min far om det finnes en måte å bli kvitt all spam-mailen han mottar på sin konto, han har konto hos tele-2 og de hadde ikke noen form for filter ssom kan stoppe disse, som hotmail har! Så det jeg lurer på er om det finnes noen program, eller noen inntillinger på Outlook express (som han bruker) til å bli kvitt all denne spammen! På forhånd takk! Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Selv bruker jeg Pegasus Mail (www.pmail.com) som har et utrolig omfattende mail-filter. Pegasus får ofte kritikk for sitt... mindre tiltalende utseende, men det er jeg personlig likegyldig til, da det er det best mail-programmet jeg har kommet borti (og helt gratis!). Om det likevel er slik at din far ønsker å fortsette å bruke Outlook Express, så er det garantert en filter-funksjon også i dette. Jeg er ikke kjent med OE, men det er vel en "Hjelp"-funksjon der, da kan du søke på "spam" eller "filter" e.l. men sånn for sikkerhets skyld: Pegasus er bedre :wink:, og dessuten "slipper" du å passe deg for virus som er beregnet på OE. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg bruker spamkiller (søk på google så finner du det) Det funker bra. Listene oppdateres automatisk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå