Silje L Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Samboeren har fått seg nokia 5100, og den er satt opp for både wap ogg mms- men det er bare wapen som funker...Han har for øyeblikket sense, men kjøpte moben med netcom active talk ab. Den 4. juni tas netcom i bruk. Men tingen er da at tlf har både netcom og sense instillinger på begge deler. Wapen funker kun på netcom og mms funker ikke i det hele tatt . Jeg har prøvd ørten ganger å sende bilder til han fra min e700, men får bare opp at han kan gå inn på den og den adressen for å se bildene. Og han kan heller ikke sende bilder selv... Noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Bare glem det, jeg fant utav det selv Jeg fikk instillingene sendt på nytt, denne gangen til Nokia...og da gikk det Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg har selv en 5100 og har aldri opplavd dette problemet før hvis dette er en problem som dere kan ikke finne ut av da er det nok best å sende den til verksted eller spør de der som du kjøpte mobil fra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå