FJERNET111 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Være i Roskilde en uke, selvfølgelig... Etter det skal jeg jobbe en måned og så er det rett inn i hæren å kjempe for fedrelandet Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jobbe litt tenker jeg. Men eller s slafen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jobbe, ha huset for meg selv i 2 uker og lide under en konstant rus i denne tiden. Reise til Danmark med kjæresten. Lage masse, masse film. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 skal til Tyrkia sammen med min mor, broren min og kjæresten hans. Det kan bli moro Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Skal jobbe hele sommeren for å spare opp til bil. Og være sammen med dama da seff Endret 31. mai 2004 av Alderon Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Lage masse, masse film. Blir det noengang mulighet for å se noe av det dere lager? http://impishdelusion.net/ ser forholdsvis livløst ut. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Stikker til Kina om en uke, så er det Oslo en uke, Roskilde en uke, Oslo to uker, og tilbake til Trondheim for å ha eksamen. Spørsmålet er bare hvor man skal få penger til alt sammen... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skal til Nederland Hvor i Nederland? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg bor på rjukan Fin tur det der, da går du forbi hytte mi Hvor har du hytte? Lenke til kommentar
O D D Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Skal Til Kirkenes og Murmansk(Russland) 18 Juni. håper på å rekke en festival i Seljord også + en tur til Danmark også er jeg virkelig heldig Rekker jeg en tur på fjellet med teltet også, på Hardangervidda, Haukeli eller ved Gaustatoppen Endret 31. mai 2004 av O D D Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jobbe i Dyreparken, når jeg ikke gjør det tenker jeg det blir mye båtturer og slikt. Skal ha ei helg i Oslo mot slutten av Juli, skal på en av Nightwish konsertene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg skal flytte hjem til Norge etter å ha bodd i tyskland i 3 år. Blir deilig å komme hjem!! Så da blir det **endelig** internett på min maskin.. Har sittet her nå i snart 7mnd med pc uten internett utenom på familie pc'en (isdn).. Så da blir det masse lan me kompiser og masse drikking av NORSK cola! *glede seg* Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skal to uker til Kreta ( har reist der de siste 7-8 årene) Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg bor på rjukan Fin tur det der, da går du forbi hytte mi Hvor har du hytte? Har hytte på Gvepseborg, på toppen der hvor taubanen du antageligvis skal ta kommer opp. Det er ofte turen til Geilo starter. Hvis du kommer forbi en hytte med dundrende musikk og alkohol-eim så er det min, hehe. God tur btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå