Khalifen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jeg skal til Grenoble i Frankrike. Vi skal være der i fire, fem dager før vi drar noen andre steder i Frankrike. Så skal jeg være hjemme og kanskje en tur til Øland i Sverige (bare kanskje). Fiske masse også. Endret 1. juni 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jobbe, jobbe, jobbe. En uke på Roksilde 04 To uker i La Manga *glede seg* Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg skal jobbe 3 uker, 4 hvis jeg vil jobbe siste uka i ferien. Så skal jeg reise rundt omkring i Norge og besøke venner og bekjente Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Muligens jobbe i 6 uker (har ikke fått svar enda) Etter det er det å ta bilen, kjøre rundt i Norge/Sverige og overnatte her og der! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Sitte hjemme med den nye pc'en min! Lenke til kommentar
kag Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jobbe, jobbe, jobbe og jobbe. Ferie? Hah, that's for chumps! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Spasere over Hardangervidda. Begynner på Rjukan, og ender (forhåpentligvis...) opp i Geilo. Lenke til kommentar
above Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Håper jeg får kjøpt meg en ny båt til sommeren.. Da skal jeg på hytten ute med knarvik (littlebergen) utenfor bergen og råne rundt med ny båt hvist jeg får kjøpt og fiske fisk til katten min Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skal jobbe, og jobbe litt til Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hmm.. 8 uker ferie og skal på hytten, ute å cruise i båt! ligge på terassen å sole seg.. ahh..det er livet d! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Spasere over Hardangervidda. Begynner på Rjukan, og ender (forhåpentligvis...) opp i Geilo. Jeg bor på rjukan Fin tur det der, da går du forbi hytte mi Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Roskilde, og ellers skal jeg drive dank, stort sett. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skal kjøre til Italia og bo i sånn hytteopplegg på en campingplass der.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skal gå over Hardangervidda og øyhoppe i Hellas i to uker. I tillegg til å fiske masse. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Være på landet (på et dumt lite sted som heter Sandane), samt at jeg skal på 2 treningsgreier. Ellers skal jeg fint lite. VI har nettopp pusset opp hytten for flere penger enn jeg gidder å telle til, så det blir stort sett der i år. Jeg kommer sikkert til å være litt hjemme også. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skal til EM i Portugal. Har ingen spesiell fotballinteresse, men søstrene mine har. Så hele familien tar turen ned dit for å ha noe å gjøre i sommer... i to uker. Sikkert mye liv. Så skal jeg til nå ubebodde Hamningbergm rett ved Vardø i en uke. Slektstreff, er det vel (slekta til fattern). Neste sommer blir det lengre... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Skal 2 uker i Paris - Frankrike og en småtur til Sverige. Ellers blir det vel å besøke slekt og venner rundt i Norge. Og selfølgelig kose med pc'en. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg skal jobbe litt, også til Egypt i en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå