Arsenal_RULES Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Vel, har stresset lenge og lenger en lengst, skulle lissom runde spillet uten fjusk, men nå gir jeg meg over, trenger hjelp. Har bare og drepe Dagoth'en igjenn. Har gjort alt inne i Red mountain, vært i alle borgene og alt, men greier bare ikke å komme meg inn dører der med Dagoth Ur sitt sted. Noen som har peiling??? Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Dagoth ur han befinner seg ca midt oppå red mountain, der det er en lavapytt. Følg bare stien opp fra ghostgate omtrent rett fram, uten å gå til høyre eller venstre no særlig, så finner du det. Husk det er veldig bratt opp mot toppen. Stedet han er på ser ut som en vanlig sånn dwemer ruin, og håndtaket for døra er litt til venstre for døra om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 THANKS, endelig... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Forsvinner de uhyggelig blight-stormene når man har drept Dagoth Ur? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, blight'en forsvinner, og kun ash storms igjen. Altså stormene er der, men uten blight Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Okaj. Ble nesten punch på å fullføre Blades, men siden stormen ikke forsvinner orker jeg ikke nå. Tar det i sommerferien tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå