Gå til innhold

Tett vask- Løse problemet?

RAM

Anbefalte innlegg

Det har ved et uhell kommet papir blandet med vann i sluket på vasken.

Dette har ført til at den har godt nesten helt tett.

Prøvde å oppløse papiret med vaskepulver, men det virket ikke så bra.

Finnes det noe annet som kan oppløse papiret, slik at vasken ikke er tett lengre?

(Har ikke plumbo).

Takk for alle svar.

EDIT: Det haster litt, fordi forelrene mine sikkert står opp snart. Og jeg vil ikke de skal finne ut at vasken har gått tett...

Endret av RAM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Det haster litt, fordi forelrene mine sikkert står opp snart. Og jeg vil ikke de skal finne ut at vasken har gått tett...

Geeez.... Er det så farlig om de får vite det da? Det var jo et uhell og greier..? :thumbdown:

kanskje han ikke forteller alt da, at det var noe annet som kom ned i først :p

til trådstartert: prøv å skru opp, ellers så tror jeg du burde si ifra og få litt hjelp

Lenke til kommentar
Sett en bøtte under, så skrur du av den tingen (vannlåsen eller hva det no er det heter) som er under. da bør du få det ut.

Funker fint det ja. men Vær oppmerksom på at det kan være litt ekkelt når du åpner den.. inkludert lukta..

Lenke til kommentar
Konsentrert saltsyre evt. svovelsyre løser problemet ditt kjapt.

Er verste fall "løser" det resten av avløpet og... ;)

-

Btw, hvis du ikke ønsker og skru opp, så finn fram litt ståltråd som du lager en liten krok på. Stikk den ned i hullet å fisk opp guggen.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å smelte en 1,5l colaflaske på kjøkkenbenken en gang.. Det var i femteklasse tror jeg, jeg fant alt av middler vi hadde under kjøkkenbenken; Plumbo, oppvaskmaskin-såpe, jiff, ajax & resten av gjengen. Blandet alt sammen med en liten dasj med vann... Så hører jeg boble lyder, men tenker ikke noe over det. Men mens jeg var en tur på toalettet så skjedde det ting på kjøkkenet.. Når jeg kom tilbake var halve flasken smeltet bortover oppvaskbenken.. w0w sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...