El-Hadji Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har Radeon 9800 pro. Pcen funker helt fint, helt stabilt, når jeg kjører 1 skjerm. Men når jeg kobler til en ekstra skjerm så fokker alt seg opp. Når jeg skal logge inn igjen etter at jeg har tatt switch user klikker pcen. Hvis jeg venter i 1 min eller 2 så kommer jeg inn men da får jeg feilmeldinen: "Failed to inintate graphics driver" og bildet er helt mokka. Men når jeg restarter funker det fint igjen. Men dette har skjedd 4 ganger de 2 siste dagene. det er powercolor kort hjelp takk Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Har medlidenhet her ja. ATI kort er elendige når det gjelder å koble til skjerm eller tv. Driverene er rett og slett elendige. Det du kan gjøre er å prøve med forskjellige drivere. Prøv gjerne eldre versjoner. Disse av og til. Ikke annet å si enn at ATI suger virkelig når det gjelder Drivere. Har R9800Pro Selv.. Endret 31. mai 2004 av [BZ]cy_demon Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Skal prøve med omegadriverene, håper de funker bedre.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 cy_demon' date='31/05/2004 : 11:04'] Har medlidenhet her ja.ATI kort er elendige når det gjelder å koble til skjerm eller tv. Driverene er rett og slett elendige. Det du kan gjøre er å prøve med forskjellige drivere. Prøv gjerne eldre versjoner. Disse av og til. Ikke annet å si enn at ATI suger virkelig når det gjelder Drivere. Har R9800Pro Selv.. For det første har eg aldri hatt problemer med ATI sine drivarar. For det andre har eg heller aldri opplevd det samme som trådstartar med fleire skjermar. Eg har 2 stk på mitt R9700 og har også kobla til TVen som eg bruker ofte. Rekner med det er Catalyst 4.5 du har brukt. Prøv eit verktøy som fjerner drivarar og så legg dei inn på nytt. Lenke til kommentar
Intel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har vert plaga med ati drivere siden jeg kjøpte det, spill til tv og 2 skjermer, men så la jeg inn omega drivere så forsvant alt av problemer, Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 nå stjal broren min den andre skjermen, så jeg har ikke fått testet med 2 skjermer. :/ Kommer med update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå