bergetun Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har en WD 120 GB disk som har begynt å lage veldig mange rare lyder så jeg er litt redd den snart kommer til å "ta kvelden" fullstendig snart.. Kjøpte meg derfor en identisk disk i dag og lurer dermed på hva den beste måten for meg er å kopiere ALT innholdet fra den gamle disken til den nye disken er. Med dette mener jeg Windows XP og medfølgende system filer, mbr og resten av filene på denne disken.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Bruk Ghost (hvis du har det) - Det er den beste måten å flytte data på mellom 2 disker i et slikt tilfelle Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Eller så kan du bruke DriveImage og Partition Magic ... eller søke på google. Det er sikkert en hel bønch med klone-tools som både funker og er gratis. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 er det noen spesiell grunn til at du skal flytte os? hvis ikke så er det like greit å bare dra de viktige filene over å instalere os på den nye. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Disk Jockey er best. Det er en boks som kobler to hardisker sammne, og lager en identisk kopi av den ene til den andre. Dermed slipper du å sette den inn og kiere og styre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå