Silent Copper Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hei dere!! kan noen fort svare meg på om Samsung er sør-koreansk? lurer Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Nei, de er fra Sverige.. flipper bare Endret 31. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
javvad Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Samsung ER koreansk! Samme med LG også! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Samsung ER koreansk! Samme med LG også! Nei nå må du tøyse.. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg må si at samsung ER koreansk på samme måtte som at nokia er finsk Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hei dere!! kan noen fort svare meg på om Samsung er sør-koreansk? lurer Samsung er koreansk Skjønner ikke vitsen med å drive å si at Samsung er svensk bare for å tulle. Mange som ikke vet at Samsung er koreansk Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Mange som ikke vet at Samsung er koreansk Prøv å si det med svensk uttale så skjønner du fort at det er et svensk firma Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Men fortsatt ingen som har svart? Logisk sett kan man si at Kim Il Sung nok ikke hadde sett ett firma omsette for så mye penger uten å snike til seg litt selv og dermed kjørt dem på ræv, så ja; my guess Sør-Koreansk, definitivt ikke Nord-Koreansk! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Men fortsatt ingen som har svart? Logisk sett kan man si at Kim Il Sung nok ikke hadde sett ett firma omsette for så mye penger uten å snike til seg litt selv og dermed kjørt dem på ræv, så ja; my guess Sør-Koreansk, definitivt ikke Nord-Koreansk! Nord Korea (les: Kim II Sung) får faktisk litt støtte av sør Korea . Regner vel med at noe av dette må stamme fra Samsung konsernet. Grunnen skulle være noe med at sør koreanerene ville støtte sine "brødre" i Nord. Om disse pengene faktisk går til lokalbefolkningen tviler jeg litt på. Kilde: Et eller annet dokumentar program på NRK. Endret 31. mai 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) I tiden rundt "fredssamtalene" mellom Nord- og Sør-Korea ble det overført noen milliarder fra det Sør-Koreanske Hyundai til Nord-Korea. "Takk for at dere kom"-penger som man spekulerer i at Sør-Korea brukte for å "kjøpe" seg Nobels fredspris. Uansett skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne svar på noe så enkelt som hvor et firma kommer fra. Hører rykter om det har kommet noe som heter samsung.com Endret 31. mai 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå