Gå til innhold

Microsoft Outlook 2003

Anbefalte innlegg

Outlook er så utrolig tregt før det åpner seg. Må vente i over et halvt minutt før det ser etter nye mailer. Er det noen innstillinger jeg kan fikse på for at det skal gå fortere.

Dessuten har jeg NAV 2004PRO, og den sjekker hver mail før virus før det vises i innboksen. Nå i disse virusdager er det ganske mange NAV stopper og jeg må da trykke "finished" hver gang den finner noe bad noe, er det en innstilling her også jeg kan fikse på?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Navnet på programmet er ikke bra bruk av emnefeltet, og det sier heller ikke særlig mye om hva det er snakk om.. Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...