minimum payne Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 den der får jeg opp med alle spill jeg forsøker å starte. er det noen av dere som vet hva jeg må gjøre for å fikse dette? har reinstallert drivere , directx, og tilåmed prøvd å reinstallere spillene men til ingen nytte. hva er galt? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Er det Windows 98 (SE)? Ellers lønner det seg å gi mye informasjon til eventuelle problemløsere, og gjerne mer enn det du ga i innledende innlegg. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 31. mai 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 -bruke google til og finne Dll fil (og informasjon om den) -legge den der den hører hjemme -spille spill -dagen reddet Ingenting og takke for Lenke til kommentar
ponke Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Noe jeg fant veldig kjapt på et søk: http://forums.belution.com/en/directx/000/003/08.shtml Fungerte tydeligvis for en god del problematiske datamaskiner. Edit: Er også enig med brukeren ovenfor angående foreslått fremgangsmåte ved slike "typiske" feil. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 31. mai 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ja tusen takk, jeg googlet ordene og fant en fix med en gang. det var visst dx som hadde lagt inn feil .dll , og det var lett å fixe. takk for hjelpen, nå kan jeg spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå