Hoax Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Walter Melon Jeg er ikke no mobil freak som har knottet på 100 mobiler eller hadd 100 stk bare for å ha siste og beste. Jeg har hadd Nokia 6110, no gammel motorola søppel og har nå en vraket 3510 og skal ha ny, har ikke holdt meg oppdatert og lest om alt som har kommet, så du kan ikke forvente at alle skal vite like mye som deg å ha et lastebil lass med erfaring... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Man kan tydeligvis ikke forvente at voksne mennesker klarer å diskutere uten å banne og skrike, ei heller klare å tyde tre enkle setninger. Hvis du titter litt på lista over mine telefoner er det ikke akkurat hundre stykker der. Må ikke være noen rakettforsker for å skjønne hva de mente i den testen. Endret 31. mai 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Men det er ikke noe vits å kalle E700 for en fjottete mobil som man må bruke handsfree på hvis du ikke er så veldig oppdatert på utrykk å sånn i mobilverden. De som er litt oppdatert VET høyttaler er en funksjon sånn at du kan legge mobilen en meter fra deg å snakke som walter_melon sa. Endret 31. mai 2004 av 50_Øre Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det går ann å missforstå det amobil har skrevet i testen sin og det var visst en som gjorde det Er det ikke bare fint at vi her på forumet kunne rette det opp og forklare at den ikke har høytalerfunksjon slik at man kan legge fra seg mobilen på bordet og snakke ivei, men at den fungerer akkurat som en vanlig mobil.. Det finnes sikkert noen ødelagte mobiler som ikke klarer det som walter_melon nevnte (eller jeg antar at den var ødelagt). MEn E700 fungerer som en vanlig mobil, hvis det fortsatt er noe tvil.. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har aldri tenkt i de baner at det kan tolkes som om telefonen ikke har høyttaler overhodet, men dette kan tydeligvis misforstås. Har forandret formuleringen i testen til: "Telefonen har ikke høyttaler som gjør det mulig å føre samtaler mens telefonen ligger på bordet, noe som er synd, men ikke et viktig kriterie med tanke på at E700 ikke er rettet mot proffmarkedet. Det følger imidlertid med en kabelbasert håndsfri med telefonen, som er svært greit." Håper det var litt mindre tvetydig Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Man kan tydeligvis ikke forvente at voksne mennesker klarer å diskutere uten å banne og skrike, ei heller klare å tyde tre enkle setninger. Hvis du titter litt på lista over mine telefoner er det ikke akkurat hundre stykker der. Må ikke være noen rakettforsker for å skjønne hva de mente i den testen. Når det er forskjellige påstander og man ikke vet hva man skal tro så er det ikke rart jeg blir stressa. Sitter og blar frem og tilbake og leser og vurderer mange mobiler, vil bare ha noe jeg er sikker på at jeg blir fornøyd med. Beklager oppførselen min den var noe barnslig og dårlig holdning Jeg vet mere og bedre nå og er takknemlig for at Amobil folkene her har skrevet om testen så den blir mere lettfattelig for oss (les meg) som er stokk dumme og ikke følger med på alt som kommer av mobil teknologi. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) HOAX: til å ha nesten over 1000 innlegg må jeg si du er ganske "blank"?! E-700 og X600 har samme kamera, så hvem bilder som blir best er nok opp til den som tar bildet Endret 1. juni 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Som om antall innlegg har noe å si? Jaja, noen tror på nissen også. God jul til deg Lenke til kommentar
Izex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 HOAX: til å ha nesten over 1000 innlegg må jeg si du er ganske "blank"?! E-700 og X600 har samme kamera, så hvem bilder som blir best er nok opp til den som tar bildet Skjerp deg da, folk kan misforstå og spesielt når de har liten kunskap på det området han spør om hjelp. De utklippene av testen han viste var jo så uklare at det måtte folk som driftet amobil sidene til for å forandre uklarhetene i test omtalen. Han har beklaget seg for at han ble frustrert og ingen fikk helt fram hva det var og bare sa "herre gud" DET er jo veldig behjelpelig og voksent. Kanskje jeg skulle sette deg til noe du ikke kan å så bare stå der å kalle deg idiot? Jeg er enig med Hoax i at antall poster ikke gjør deg til supermann og gir +1000IQ Men man har ikke 1000 i IQ når man begynner å kjefte å banne heller da Når det gjelder kameraet på X600 så tar det suverene bilder til å være mobil kamera! Skal se om jeg kan få lagt ut noen testbilder iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) HOAX: til å ha nesten over 1000 innlegg må jeg si du er ganske "blank"?! Åkei...nå må jeg nesten ta Hoax i forsvar her. De ca. 1000 innleggene hans er kanskje lagt til en annen del av forumet? Kanskje han foretrekker å bruke tiden sin på å diskutere "Sjø & Båt" ? Der lærer man ikke mye om mobiltelefoner akkurat. Det er også endel folk her som quoter tre-fire innlegg i slengen av en diskusjon mellom to andre personer for å skrive "Enig!! " på slutten. Da flyr innleggstelleren fort. Endret 1. juni 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Walter Melon Jeg er ikke no mobil freak som har knottet på 100 mobiler eller hadd 100 stk bare for å ha siste og beste. Jeg har hadd Nokia 6110, no gammel motorola søppel og har nå en vraket 3510 og skal ha ny, har ikke holdt meg oppdatert og lest om alt som har kommet, så du kan ikke forvente at alle skal vite like mye som deg å ha et lastebil lass med erfaring... Ser at diskusjonen er over, men vil bare påpeke at når du selv sier at du ikke er helt oppdatert så bør du kanskje roe ned tonen din når noen retter på deg. Jeg linket til produktsiden hos samsung, og da forventer jeg egentlig at du dobbeltsjekker før du fortsetter å kjøre på med din påstand. Greit nok at den var hentet fra amobil, som anses som en god kilde, men jeg sitter ed en E700 i hånda, og vet hva jeg snakker om. Det hender at folk tar feil, og en selv er intet unntak Når noen motsier deg i framtiden håper jeg du går tilbake og ser over grunnlaget for påstanden din en gang til, da det kan hende at du faktsik tar feil. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja som sagt ble jeg bare forvirret og frustrert over påstander som ikke stemte overens med det jeg hadde funnet og komentarer som antyder at jeg skal vite alt. Bøyer meg i støvet og innrømmer at det var min feil så er det bare å beklage igjenn, det var virkelig ikke meningen og jeg skal skjerpe meg kraftig fra nå av. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 i følge amobil.no x600 640x480 pikler og e700 også 640x480, dvs like godt kamera. Men pga e700 har suverent bedre skjerm så får du best bilder på den vs x600 sin skjerm (til dere der ute som tror et kamera er "litt" bedre enn et annet, det FINNES standarder...) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 i følge amobil.no x600 640x480 pikler og e700 også 640x480, dvs like godt kamera. Et svært klokt forumsmedlem sa en gang til meg at "piksler er ikke alt" Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hmmm, synes det bare er litt drøyt å tro at en mobil (mobil=Å ringe med) ikke kunne brukes uten handsfree... HOAX: sorry da! og innpå barbara.no får man stadig vekk den "meldinga" at "du som har over 1000 inlegg-greia" slengt etter seg viss man ikke helt forstår ting! fått den selv noen ganger... lol Endret 2. juni 2004 av jmmk Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 En skulle tro det er samme brikke som sitter i begge disse telefonene, da det ikke er lagt mye mer vekt på kamera på noen av telefonene. Den dagen Samsung slipper en telefon med en ny bildebrikke er noe denne ganske mye bedre enn de forrige, og da tipper jeg vi får høre det gjennom ett eller annet medium. Min konklusjon basert på manglende fakta er at det sansynligvis er nøyaktig samme brikken i de ro kameraene, og at bildene dermed er like gode. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Enig Enden, ihvertfall hvis du henter bildene inn på PCn og ser dem på samme skjerm side om side i samme format. Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Takk for alle svar.... Endret 2. juni 2004 av pain4u Lenke til kommentar
Phun Q Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har selv en X600, og forskjellen på kameraene mellom X600 og E700 er at kameraet til X600 er mer beskyttet med tanke på at man må "flippe" den opp (180 graders roterende kamera) når man skal bruke den. Dessuten er det en "blitzfunksjon" på den, noe som ikke E700. Samtidig så er, som andre tidligere har sagt, skjermen på E700 bedre enn UBF-skjermen på X600 noe som gjør den mer egnet til å se på bilder med. Men alt i alt så synes jeg at "blitzen" på X600 trekker litt opp. Dessuten er X600 mye billigere. Skal selv få meg datakabel til å overføre bilder til PC'en. Da blir det litt kos, vøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå