Gå til innhold

Samsung X600 og E700 - hvilken har best kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testet begge telefonene og må si at eneste som skiller dem er at e700 har en bedre skjerm som gjør den bedre egnet til å vise bilder tatt med kameraet, men så fort bildene overføres på data er det ikke forskjell på kvalitet lenger. Så er e700 klappetelefon mens x600 er vanlig, men så ligger mobilene på forskjellig prisnivå, så jeg ville gått for x600.

Lenke til kommentar

Jeg har testet begge telefonene å jeg mener at kamera til x600 er en smule bedre enn e700 sin.

MEN skjermen til e700 egner seg bedre til å se på bilder med.

Dette er en smaksak men min mening er X600=bedre kamera(bare litt) E700=bedre skjerm ( bla pga skjermstørrelse)

Håper dette hjelper ;)

Lenke til kommentar
X600 skal vist være best på kamera, E700 er ikke det den fjottete modellen hvor man må bruke handsfree hele tiden? heh teit

Vet ikke helt hva du har spist, men E700 er en helt vanlig klapptelefon

Hva er det du driver med egerntlig? Nå får du gi deg!

Telefonen har ikke høyttaler, noe som er synd, men ikke et viktig kriterie med tanke på at E700 ikke er rettet mot proffmarkedet. Det følger med en håndsfri med telefonen, som er svært greit. Siden E700 ikke har blåtann er det desverre ikke mulig å koble til trådløs håndsfri, og man er dermed tvunget til å ha en ledning mellom telefonen og øret.

Kilde http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=4163&side=3 <- DER for pokkern :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
X600 skal vist være best på kamera, E700 er ikke det den fjottete modellen hvor man må bruke handsfree hele tiden? heh teit

Vet ikke helt hva du har spist, men E700 er en helt vanlig klapptelefon

Hva er det du driver med egerntlig? Nå får du gi deg!

Telefonen har ikke høyttaler, noe som er synd, men ikke et viktig kriterie med tanke på at E700 ikke er rettet mot proffmarkedet. Det følger med en håndsfri med telefonen, som er svært greit. Siden E700 ikke har blåtann er det desverre ikke mulig å koble til trådløs håndsfri, og man er dermed tvunget til å ha en ledning mellom telefonen og øret.

Kilde http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=4163&side=3 <- DER for pokkern :realmad::wallbash:

Du ikke bruke handsfree hele tiden når du prater i telefonen med E700.. Du kan faktisk bruke den som en eller annen helt vanlig telefon.. :p

Lenke til kommentar

Anette_87 Ooookey, så testfolka på Amobil har bare glemt å si det eller? Jeg trodde testene var til å stole på, spesielt når de skriver noe sånnt som "Du er dermed tvunget til å ha en ledning mellom telefonen og øret."

Dette gjør jo at svært få vil velge den mobilen etter å ha lest testen.

Ser du har E700 i listen over dine mobiler så du vet det nok.

Hvis det viser seg å være feil så bøyer selvfølgelig jeg meg i støvet, men jeg fikk det fra en upålitelig kilde isåfall.

Lenke til kommentar
Anette_87 Ooookey, så testfolka på Amobil har bare glemt å si det eller? Jeg trodde testene var til å stole på, spesielt når de skriver noe sånnt som "Du er dermed tvunget til å ha en ledning mellom telefonen og øret."

Hvis det viser seg å være feil så bøyer selvfølgelig jeg meg i støvet, men jeg fikk det fra en upålitelig kilde isåfall.

Herregud da!

Du skjønner vel at det amobil mener er at hvis du vil ha handsfree så er den eneste muligheten å bruke ikke-trådløs handsfree, og at du ikke kan bruke høyttaler eller trådløs handsfree. Selvfølgelig kan man snakke i den som en vanelig telefon.

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor du sier det er en fjottete modell.

Ontopic: Kameraene på x600 og e700 skal vel være ganske like, men skjermen til x600 skal vel være den samme som skjermen til x100. Og skjermen til x100 er veldig dårlig i forhold til min E700. Da sees jo ikke bildene noe særlig bra ut på skjermen.

Endret av 50_Øre
Lenke til kommentar
Siden E700 ikke har blåtann er det desverre ikke mulig å koble til trådløs håndsfri, og man er dermed tvunget til å ha en ledning mellom telefonen og øret.

LINK

Skulle tro at de fleste ville tolket det der slik at man var nødt til å bruke handsfree med ledning når dette først skulle brukes, ikke at man måtte bruke handsfree konstant.

Legg til en dæsj med logisk tankegang så burde det være rimelig klart at ingen telefonprodusenter ville sendt noe så upraktisk ut på markedet.

Lenke til kommentar

Herregud da!

Du skjønner vel at det amobil mener er at hvis du vil ha handsfree så er den eneste muligheten å bruke ikke-trådløs handsfree, og at du ikke kan bruke høyttaler eller trådløs handsfree. Selvfølgelig kan man snakke i den som en vanelig telefon.

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor du sier det er en fjottete modell.

Ontopic: Kameraene på x600 og e700 skal vel være ganske like, men skjermen til x600 skal vel være den samme som skjermen til x100. Og skjermen til x100 er veldig dårlig i forhold til min E700. Da sees jo ikke bildene noe særlig bra ut på skjermen.

Telefonen har ikke høyttaler! Står det jo for svarte....Hva faen skal man tro? Mente at det var en fjott mobil hvis man MÅ bruke handsfree hele forbanna tiden selvfølgelig.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Man skal tro at sist gang man hadde telefon uten høyttaler var det to blikkbokser forbundet med en hyssing. Og at ingen lager mobiltelefoner hvor man bare kan snakke, men ikke høre. Man skal tro at man mener høyttaler i den form hvor man kan legge fra seg mobilen på bordet for å snakke rett ut i lufta.

"Faen!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...