Gå til innhold

Sony fw900 til kr. 5000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

står 10000 i prisguiden, og jeg tror en skjerm bør koste under halvparten når den er 4 år gammel.

Er den mye brukt? Merkes det at den er så gammel?

Du får jo en ganske grei LCD skjerm for den prisen, seff en del mindre, men trenger du noe SÅ svært? :)

Lenke til kommentar
står 10000 i prisguiden, og jeg tror en skjerm bør koste under halvparten når den er 4 år gammel.

Er den mye brukt? Merkes det at den er så gammel?

Du får jo en ganske grei LCD skjerm for den prisen, seff en del mindre, men trenger du noe SÅ svært?  

Jeg også trodde at prisen var ca. 10000, men ved nærmere ettersyn er det kun leasingprisen. Resten blir nedbetaling. Så billigste nypris er ca. 18000...

Ellers har den vært i hjemmebruk, men ser ut til å fungere som den skal, og har bare et par riper på siden.

Trenger vel egentlig ikke noe så svært, men jeg har uansett tenkt å bruke ca. 5000 på skjerm, så hvis det er et godt kjøp, så hvorfor ikke... :hmm:

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar
Har fått muligens mulighet til å kjøpe nevnte skjerm til ca. 5000 kr, men den er produsert i 2000, men i ellers god stand. Er det et godt kjøp, eller er det for risky å kjøpe en så gammel skjerm?

Nypris er forøvrig ca. 18000 ny. (se forresten prisguiden)

Har en W900-skjerm selv, som er utgaven før FW900, og min fungerer fortsatt helt fint. FW900 er nok absolutt verd pengene - så lenge det ikke er noen feil på den , er dette "den beste av de beste" CRT-skjermene.

Selv har jeg problemer med å se på 17- og 19-tommere uten å utbryte "så liten den er!" :)

(Personlig oppfatning for øvrig ...)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...