mariux Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har i mange år brukt windows men har i det sistesiklet litt på Linux. Jeg har en ekstern hardisk som jeg hadde tenkt og prøve og instalere det på. Jeg er helt grønn på dette området så jeg ønsker i første omgang forslag på vilken distro jeg skal velge så kommer jeg med flere spørsmål senere. Jeg har sett litt rundt på forumet og jeg har forstått det slik at Mandrake og Fedora er gode nybegynner distroer. Jeg er såklart også åpen for andre alternativer. Jeg leser også at jeg må ha en egen partisjon til Linux Hvis jeg skal kjøre XP på samme maskin. Hva er dette for noe og hvordan setter jeg opp slike. EDIT: Noen leif. Da jeg først så oppsettet på teksten der trodde jeg det var et dikt Men nok offtopic Lenke til kommentar
Deg Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hehe, jeg liker ikke for lange og skrive lange linjer. Syntetes det er bedre med litt "balanse" i teksten. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 gjør ting lettlest og det er viktig på et forum. Spesiellt etter at de gikk inn for å strekke saker og ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå