eirikhm Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 bestillte en prosjektør tidlig en morgen, den ble pakket og sendt samme dag. neste dag ankom den utsendingsterminalen i oslo, hentet den på det lokale postkontoret morgenen etter. er gla og fornøyd, venter på doom3.) Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Det virker som om posten generelt fikk riktig så fart på seg fra nettbutikker generelt til det ganske land (også generelt) etter at streike-slutten var et faktum? Jeg fikk en pakke fra NetShop sendt fra Sandefjord til Trondheim nesten litt mistenkelig fort: dag 1 bestill og send dag 2 kommet frem!! Vanligvis tar det 3-5 dager.. Edit: vet at det ikke var i posten det hovedsakelig var streik, men regner med at de av forskj. grunner fikk litt trøbbel med sine leveranser også. Endret 30. mai 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Syntes ikke det var noe stort, men fint for deg var det jo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Skal vel være sånn frå dei fleste, i allefall ein så stor som Komplett. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 så veldig stort var det kanskje ikke, men jeg hadde iallefall ikke forventet mer:) Lenke til kommentar
mrpowers Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Blitt betydelig raskere med tida ja. Jeg har en episode med kitbag.com og DHL. Bestilte meg ei Liverpool drakt på kitbag.com og de holder til i England. Order Number 576576 was placed on 31 July 2003 - 12:29 GMT. Dette var en torsdag og på fredag rundt halv fire tiden ringte en kar fra DHL og lurte på om jeg kunne møte han i Gjøvik for at jeg skulle få pakka min idag. Jeg ble regelrett sjokkert for å si det mildt Synes det er helt utrolig at det tok 1 døgn og 3 timer fra bestilling til levering, og da snakker vi over sjøen her Med tanke på at kostnadene for å sende drakta til meg kun var på 5 £ så må jeg si meg ganske fornøyd med DHL og kitbag.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 kan noen fortelle meg hvorfor man gir ros til komplett pga posten er rask ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det var vel ros for at de effektuerte ordren så tidlig samme dag bestillingen ble lagt inn, at den kunne leveres på Posten innen fristen for "next day delivery". At de får ros for det, gjør at de forstår at slikt blir satt pris på. Synes det er positivt at folk roser når de er raske, ikke bare klager når de er trege. Det er for mye klaging her i landet, du er vel enig i det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det var vel ros for at de effektuerte ordren så tidlig samme dag bestillingen ble lagt inn, at den kunne leveres på Posten innen fristen for "next day delivery". At de får ros for det, gjør at de forstår at slikt blir satt pris på. Synes det er positivt at folk roser når de er raske, ikke bare klager når de er trege. Det er for mye klaging her i landet, du er vel enig i det? du sa det du ja , enig der Lenke til kommentar
Paula Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Komplett har kjempeservice. Bestillte en A-64 maskin fredag, pakket og klart samme dag. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Mitt inntrykk er at alle nettbutikker klarer å pakke og sende samme dag, hvis du bestiller litt tidlig på dagen, så jeg skjønner heller ikke het hva som gjør Komplett spesiell her... Synd vi ikke har litt seriøse konkurrenter til Posten... Lenke til kommentar
Børge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes det er positivt at folk roser når de er raske, ikke bare klager når de er trege. Det er for mye klaging her i landet, du er vel enig i det? Og noen klager over at andre klager I konkurranseutsatte næringer, som for webshoper, vil det blant annet være to egenskaper som forteller litt om kvaliteten på butikken. Det ene er posisjonsegenskaper og det andre er pliktegeneskaper. Posisjonsegenskapene er egenskaper ved butikken som gjør den særegen i forhold til andre. En bil med ABS var for noen år siden en bil som hadde større fordeler enn andre biler med konvensjonelle bremser. Etterhvert ble ABS vanlig og det finnes vel knapt en ny bil i dag uten ABS. ABS er med andre ord blitt en pliktegenskap for biler i dag. De samme gjelder med levering av varer og tjenester. At pakking og sending skjer samme dag, er for noen regnet som posisjonsegenskaper, men for andre vil de kreve så pass og dette blir sett på som en pliktegenskap. Mht klaging vil jeg bare spørre Herr Afseth om han mener TV2 hjelper deg og liknende forbrukerprogram, tilfører alt for mye klaging i samfunnet? Klaging er sunt og et av de beste virkemidlene kundene har for å skape gode framtidige vilkår, men det må skje konstruktivt, og det er kanskje det som er den store forskjellen. At en litt overivrig tenåring roper ulv, ulv har vel skjedd før? Mvh Børge Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Poenget her er jo at vi har blitt vant til useriøse norske nettbutikker her. Hadde disse eksistert og blitt drevet på samme måte i USA, så hadde ingen av dem livets rett. "Alle" hadde bestilt fra utlandet hvis det ikke var for tollgrensa! Og da hadde de norske nettbutikkene måtte skjerpe seg. Nå konkurrerer de bare mot andre middelmådige nettbutikker! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Med tanke på at kostnadene for å sende drakta til meg kun var på 5 £ så må jeg si meg ganske fornøyd med DHL og kitbag.com DHL leker ikke butikk Jeg bestiller ofte filmer fra en nettbutikk i Canada, som sender med DHL. Jeg har dem som regel på døra 3 dager senere. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Leveringen er det ingen problem med. Det er Returen det går _forferdelig_ tregt med. Sendte skjermkortet for snart 3 uker siden, har ikke sett snurten av det siden. Fikk iPod på fredag, er DOA så jeg blir nødt til å sende denne til det samme systemet. Jeg tør ikke bruke komplett før de har fått ordnet opp i retursystemet jeg.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Håper d er en varig trend fra posten sin side. Har bestillt en del fra komplett og har aldri opplevd problemer fra den kanten, men posten derimot, der har det vært ymse. Ødelagte pakker, pakker som har forsvunnet p.g.a. utro tjenere osv. D er like spennende hver gang man bestiller noe, kommer d helskinnet fram ? Eller kommer d fram i det hele tatt ?! håper at posten begynner å yte bedre service.. Lenke til kommentar
Vike Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har ikke noe dårlig erfaring med Komplett's retursystem. Bestilte Ram for en stund siden, da det kom fram var det pc2700 ram og ikke 3200 som jeg skulle ha. sendte det tilbake samme dag(mandag) og på fredag kom det nytt minne. ikke bare det men de sendte med 20 CD-R plater og 2 CD-RW plater som 'plaster' på såret. Lenke til kommentar
BASF Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmmm det er lit forskjellig ser jeg bestilte dvd plater 05.27 de kommer fram i overmorra 06.03 så det tok 7 dager til trondheim sentrum Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Bedre enn med pcutstyr.no som faktisk presterer å bruke 28 timer på lageret, mens de leter etter tingene mine.. Lurer på om de lyver litt på plukkinga der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå