_dundun_ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Her er en liten tallgåte som har får halvparten av de som prøver til å vri seg i forvirring mens den andre halvparten tar den umiddelbart uten å forstå hva som var problemet. Bare legg merke til hintene... 1. Spillets navn er viktig (petal betyr kronblad) 2. Svaret blir alltid null eller et partall Du får alltid se riktig svar etter at du har gjettet. Og til dere som får det til; ikke post fasiten her. Da forsvinner jo hele moroa! Start spillet Lykke til! a. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Siden kan ikke vises? :S Hva kan det skyldes tro? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Siden kan ikke vises? :S Hva kan det skyldes tro? Aner ikke... fungerer perfekt herfra... noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 fungerte helt fint her. Synd ikke hjernen min er helt i hundre for tiden ^^; Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Synd ikke hjernen min er helt i hundre for tiden ^^; Poenget er ikke å tenke masse, men å tenke lite nok... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 klarte den til slutt. Var jo egentlig ganske genial da.. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hehe..satt sikkert en time før jeg tok den. Føler meg skikkelig dum...løsningen er jo utrolig enkel. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tok den på fjerde forsøk. Etter ett-to minutter ca. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg skjønner ikke helt hva de spør etter... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Er det ikkje denne oppgaven som visstnok skal være vanskeligere jo smartere du er? Finn måte å miste venner på: Klarer du å løyse denne? -Ja, den var jo enkel. -Haha, då må du være en av dei mindre smarte ja. Heile clue er at du ikkje må tenke for matematisk. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Folk som alltid tenker matematisk, kan ikke være mye smarte, da. Litt av poenget med å være smart er kunne bruke hodet til noe mer fornuftig og realistisk enn alskens ubrukelige matematikkformler som man lærer på skolen. Dem trenger man ikke til sånt. Bare litt logikk. Og sluffy: De spør bare etter hvor mange kronblad det er rundt rosen. Du ser vel ingen kronblad eller noen rose, så da får du bare tolke og tippe som du vil. Endret 31. mai 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hmm tok den nå... Har jo ingenting med terninger å gjøre, men det er nå så Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hehe, tok den selv etter litt fundering. Begynte å tenkte matematisk, men det fungerte heller dårlig! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 den forstår jeg ingenting av. hva er det de vil ha for noe? og hva skal det være basert på? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 den forstår jeg ingenting av. hva er det de vil ha for noe? og hva skal det være basert på? All informasjon du trenger står på siden a. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hm, jeg svarte rett. Men hva gjorde jeg for å svare rett? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Hm, jeg svarte rett. Men hva gjorde jeg for å svare rett? Bør vel ha en del rette på rad før man kan skryte på seg å ha fått det til Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Akk! Jeg greide å forklare spilelt så bra til DesertGlow at han forstod systemet. Så greide han å røpe det til meg før jeg fikk hindret han. Jaja, sinnsykt genialt uansett da Lenke til kommentar
danielR Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fikk det til! ...etter ca 10 minutter og 60 forsøk. I grunnen føæler jeg meg litt snytt. Systemet var ikke så sinnsykt tøft som jeg hadde håpet på. Men jeg må si jeg grublet mye. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Denne var vanskelig, men når jeg fikk med meg navnet på spillet greide jeg på 1. forsøk. Er jo litt dumt å la løsningen ligge i navnet da Sett at du ikke ønsker oppgaven skal løses da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå