lax Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 > Merk - alle er merket nr. 1 - med vilje! > 1. Toalettsetet kan beveges! Du er stor jente nå; er det oppe, > legg det ned! > Jeg trenger det oppe, du trenger det nede. Klager jeg når du lar > det ligge nede? > 1. Kom med et problem kun hvis du vil ha hjelp til å løse det. > Det er hva vi gjør. Sympati har du venninner til. > 1. En hodepine som varer 17 måneder er et problem. Gå til legen! > 1. Alt vi sa for 6 måneder siden er utilgjengelig i en krangel. > Faktisk blir alle våre kommentarer annullert og ugyldige etter 7 dager! > 1. Hvis du ikke vil kle deg som en undertøysmodell, ikke forvent > at jeg skal oppføre meg som en såpeoperastjerne! > 1. Shopping er IKKE en sport. Og NEI - vi vil ALDRI se det som > en sport. > 1. Gråting er utpressing! > 1. Spør om det du vil ha. La meg være helt klar på dette: > Subtile hint virker ikke! Tydelige hint virker ikke! Innlysende hint virker ikke! > Si hva du vil! > 1. Ja og Nei er helt akseptable svar på nesten alle spørsmål. > 1. Hvis noe jeg sa kan tolkes på to måter, og den ene måten gjør > deg lei deg eller sint, mente jeg det på den andre måten. > 1. Du kan enten be meg gjøre noe, eller fortelle meg hvordan du > vil ha det gjort. Ikke begge deler! Hvis du allerede vet best hvordan > det skal gjøres - gjør det selv! > 1. Columbus spurte ikke om veien, og det gjør ikke jeg heller! > 1. ALLE menn ser i 16 farger, som Windows standardoppsett. > Fersken, for eksempel, er en frukt - ikke en farge. > Gresskar er også en frukt. Jeg aner ikke > hva oker er.....! > 1. Hvis det klør, vil det bli klødd. Vi gjør sånt. > 1. Hvis jeg spør hva som er galt, og du sier "ingenting", vil > jeg oppføre meg som om ingenting er galt. Jeg vet du lyver, > men det er bare ikke verdt bryet.... > 1. Hvis du spør et spørsmål du ikke vil ha svar på, forvent et > svar du ikke vil høre! > 1. Skal vi noe sted, er absolutt hva som helst du har på deg > fint. Seriøst! > 1. Ikke spør hva jeg tenker på med mindre du er forberedt på > diskutere tema som breakdown, soneforsvar eller pupper! > 1. Du har nok klær. Fritt kopiert fra min lille innbox... En Underlig Lax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=250977 DER skal du poste det og ikke lage en ny thread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg