AsconaB Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Finnes det noe prog. som kan forstørre en partisjon uten å måtte formatere/slette noe ? Helst gratis.... Hørt om Partition Magic men det er vel ikke gratis ? Trenger å forstørre en partisjon og "ta" fra en annen som er nesten tom. Kjører xp pro. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Et lite tips kan være google og prøve noen av disse programmene. Hvis ikke så kan du bruke microsoft sin partisjonsprogram. (høyreklikk på my computer->Manage->Disk Managment). Ikke så funksjonellbar som programmer som Partition Magic for eksempel men det får egentlig jobben gjort. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Partition Magic anbefales, full kontroll og veldig oversiktlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Partition Magic anbefales, full kontroll og veldig oversiktlig Det er absolutt å anbefale ja, men han er vel helst på utkikk etter gratis software som kan gjøre jobben for han Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tror ikke du finner noe god gratis programvare til dette, men du kan jo søke på download.com . Partition Magic 8 kan anbefales hvis du skal partisjonere uten å miste noe på disken. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kan jeg bruke det i windows uten å miste noe på disken da ? Edit : Ser ikke sånn ut, eneste alternativ jeg finner er formater. Hvis jeg gikk rett da : høreklikke min datamaskin - behandle - disk behandling. Endret 31. mai 2004 av AsconaB Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nei, ingen innebygde verktøy for å forandre partisjoner. Du kan bare fjerne partisjoner og opprette nye, og da mister du data. Tror heller ikke det finnes noe freeware for dette, kun kommersielle programmer som PM. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 neivel, takk for info. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) B|Real - Ja så han ville ha no Freeware, nevnte det pga sist jeg hadde demoen så fikk jeg gjort det jeg skulle ha gjort bare med den Etter det så kjøpte jeg fullversjonen, bruker det endel i jobbsammenheng, så kjekkt å ha... Edit demo link: http://www.tucows.com/preview/222189.html riktignok til 7.0 men det gjør jobben like bra Endret 1. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Oi, så jeg får gjort noe bare med demo'en altså... Lastet ned Partition Manager 6.0 Demo og der fikk jeg gjort svært lite. Driver å laster ned fra linken nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå