Joggi Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvordan kan jeg høre musikk fra en orginal musikkcd på datamaskinen. Ser at mange nye utgivelse gir deg ikke mulighet til å spille av denne på pc. Ofte følger det med en egen spiller for dette. Jeg kjøpte den siste allanis morisette cd. Der kunne jeg se musikkvideo samt høre på en akustisk sang men ikke om jeg kunne høre selve cd på pc. Hvordan kan jeg høre på musikkcd uten all den irriterende antikopibeskyttelsen? er det noen programmer som kan klare dette?? Dette er jo på grensen til ulovlig syns jeg da jeg vil høre på musikken hvor jeg vil og på alle slags cdavspillere uten at dem skal bry seg. dessuten bør jeg kunne få lov til å ta gode kopier av min egen musikk til privat bruk også. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det ER ulovlig. Gå å lever tilbake shiten i butikken Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er mulig å levere tilbake og klage siden eventuelt ikke musikk plata ikke fungerer på alle enheter.. Har jo hendt at musikk cd plater ikke fungerer på spillere som ikke har cd-drev !! (eller var det motsatt).. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Last ned Freerip. Rip cd`en til mp3 ellerno. Lever tilbake. Du har tross alt betalt for ett produkt som ikke har gitt det du skal ha. I tillegg til norsk lov har du krav på en kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå