OeO Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hei Brente akkuratt en dvd med pinnacle studio 8. Klarte å spille den av min datamaskin, og den bærbare, men ikke standalone i stua. Vennen min klarte ikke å spille den av på hverken pc'ene sine eller dvd-spillern. Har Nec ND 1100A og brukte en Thats Write 4x dvd plate. Har hatt problemer med hakking og sånn, men aldri at den bare kan spilles av på pcene mine. Ville sjekke om noen viste om en løsning, før jeg brente på nytt, koster litt for disse platene. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ...hva slags dvd-spiller har du da? Du er sikker på at den kan lese DVD+R evt. DVD-R plater? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Er en sugen billigspiller, men den har klart å lese av brente dvd-plater før. Så det skulle ikke være problemet. Det jeg ikke skjønner er at den ikke funket på noen av dvd-spillerne til vennen min. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det kan være at dvdplaten er av dårlig kvalitet. Men mest sansynlig tror jeg dvdspilleren ikke takler formatet til platen. Dvd-R skal funke stort sett overalt, mens dvd+R ikke har like bred støtte blant standalone dvdspillere. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Er akkuratt samme merke jeg har brukt før, fra samme pakke og, som funket på spilleren. Brente en SVCD istedenfor nå, så er ikke hastverk. Noen som har hatt dette problemet før? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Har du prøvd å skanne disken i Nero CD/DVD Speed. Mulig det er en dårlig disk. DVD-Brennere er mye flinkere til å lese dårlige disker enn DVD-videospillere. Endret 31. mai 2004 av simfan Lenke til kommentar
OeO Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Nå har jeg den ikke lenger disken, fordi jeg gav den til vennen min sammen med en SVCD. Skal prøve det hvis jeg får samme problemet senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå