Ael Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Heisann! Bestilte en N6230 for et par dager siden og venter den i posten snart, men det er en ting jeg lurer på. Leste i amobil testen at man ikke kan bruke noe annet headsett (til å høre på mp3'er f.eks) bortsett fra den som følger med. Stemmer dette? Vet at den ikke har minijack utgang, men er det ikke no dilldall man kan kjøpe så man kan bruke sin egen? Har noen merkelige ører, og de fleste headsett passer ikke spesielt bra... Er litt bekymret nå... Takker for all respons! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Heisann! Bestilte en N6230 for et par dager siden og venter den i posten snart, men det er en ting jeg lurer på. Leste i amobil testen at man ikke kan bruke noe annet headsett (til å høre på mp3'er f.eks) bortsett fra den som følger med. Stemmer dette? Vet at den ikke har minijack utgang, men er det ikke no dilldall man kan kjøpe så man kan bruke sin egen? Har noen merkelige ører, og de fleste headsett passer ikke spesielt bra... Er litt bekymret nå... Takker for all respons! Hei Tror du kan få kjøpt noen overgang i fra www.clasolhson.no Lenke til kommentar
Ael Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) takk for kjapt svar! uheldigvis er jeg en mongo, og har egentlig ikke peiling på hva jeg leter etter... har ikke mobilen enda, så vet ikke helt hva som trengs? [edit]: vet ikke helt om det kom fram tidligere, men jeg driter stort sett i hands-free greier, vil bare bruke mitt eget headsett til å høre musikk med Endret 30. mai 2004 av Ael Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Sjekk ut denne linken du! Bra guide til hvordan få eget headsett til 6230 Endret 30. mai 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
Ael Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 herrejesus! jeg er en nerd, tørr ikke nærme meg no loddebolter... er dette den eneste måten...? huff Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 herrejesus! jeg er en nerd, tørr ikke nærme meg no loddebolter... er dette den eneste måten...? huff Ikke like enklet for alle nei Noen som vet om noe lignene til SX1? Lenke til kommentar
Ael Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 fant no greier på clas ohlson, men har ikke peiling på om det passer... hvis ikke noen som har litt mer peiling enn meg finner den rette greia der tar jeg heller å venter til jeg får mobilen og sjekker det ut da Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 fant no greier på clas ohlson, men har ikke peiling på om det passer... hvis ikke noen som har litt mer peiling enn meg finner den rette greia der tar jeg heller å venter til jeg får mobilen og sjekker det ut da Eneste måte å få eget headsett er og bruke den guiden jeg gav deg. Lenke til kommentar
Ael Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 ah nei, så kjipt... jaja. høre med fadern om han kan fikse det da noen ganger er det ikke så bra å bo hjemmeifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå