TheIlluminated Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Har tenkt til å kjøpe en ultraportabel bærbar til under 2kg, helst centrino med 512 MB RAM. Skjermkort er ikke så spesielt viktig, har lett rundt i forumet og produktguiden, men ble "lost in the wilderness". Har tenkt å bygge ut, kjøpe "duppeditter" til den senere for å øke funksjonaliteten, så slikt er ikke så veldig viktig. Endret 30. mai 2004 av Basus Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har tenkt til å kjøpe en ultraportabel bærbar til under 2kg, helst centrino med 512 MB RAM. Skjermkort er ikke så spesielt viktig, har lett rundt i forumet og produktguiden, men ble "lost in the wilderness". Har tenkt å bygge ut, kjøpe "duppeditter" til den senere for å øke funksjonaliteten, så slikt er ikke så veldig viktig. IBM X40? FS S6120 (hm.. mulig denne er litt over 2kg?)? Dell X300? Er jo litt å velge i, men prisen er ofte litt mindre gunstig enn ikke-ultraportable.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Usikker på hva du mener med "billig penge". Det finnes ingen ekte ultraportable til under 15k tror tror jeg. Sjekk Asus sine ultraportable på quad.no, DELL sin X300 hmmm ja Acer har vel noen, sjekk på MPX.NO. Du havner uansett fort på 18k+ sku jeg tro. -Lykke til Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Tror jeg skal gå for en ECS Green 551, såpass billig og så kan jeg kjøpe mer minne osv og få en kjempebærbar til en billig penge. Veier 2.6 kg, men er vel greit siden den er så billig. Men hvordan er det med oppgradering av cpu'er på bærbare, skulle gjerne hatt sjansen til å kjøp P-M 2 GHz eller lignende senere. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Dell Latitude D600 burde passe deg ganske bra. Veier drøye 2 kg og du kan legge til masse ting senere. Synes den har en ganske digg skjerm på 1400x1050. Den har også ATI Mobility Radeon 9000... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå