Gå til innhold

Beste Seinfeld-episode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører i gang med en beste Seinfeld tråd også.

Personlig mener jeg episoden "The soup nazi" er en klar nummer en.

Hehe...ja den er kul.."No soup for you!"

Liker også den episoden hvor Jerry dater en dame og skjenker henne til hun sovner for å kunne leke med alle lekene hennes...

Lenke til kommentar

Lo ganske mye den gangen Kramer og Newman skulle pante flasker. Det var slik at man fikk mer pant for flaskene i en anna delstat. Masse morsomt som skjedde, men det blir ikke morsomt når jeg ska begynne å gjenfortelle det.

*Le for seg selv* :laugh:

Lenke til kommentar

soup nazi, og den når de får en sånn Kenny rogers chicken sjappe elns rett over gata med sånn SUPER stort rødt neonlys som lyser i HELE leiligheten til Kramer...

og den når han kjøper seg boblebad, og bader med margarin oppi!

Lenke til kommentar
Kjører i gang med en beste Seinfeld tråd også.

Personlig mener jeg episoden "The soup nazi" er en klar nummer en.

Soup Nazi er badass, drittøff episode.

Ellers husker jeg nesten ingen episoder, husker bare at de er bra. Men den med det "elefant dusjhodet" er genial.

Lenke til kommentar

Synes episoden hvor Kreamer sover 15 min hver 3.time --> lever til han er 115 i følge Leonardo da Vinci, er helt killer.

Husker dessverre ikke så mange episoder men viste dere at i _hver_ episode er det en med superman drakt på så man kan se? genialt

Lenke til kommentar

Den episoden der George tror han får hjerteattack (s2e8) er og litt bra, går etterhvert til Kramer sin healer for å spare penger. :)

Men Soup nazi er den jeg husker best... klassisk!

Mon tro om sesongene kommer ut på DVD etterhvert?

*se frem til sesong 6 av MASH som kommer i år*

Lenke til kommentar

Seinfeld komme på DVD og alle skuespillerene har blitt enige angående priser og betalinger og slikt ;)

Min favoritt-Seinfeild.. Oi.. Shower Head er utrolig genial. Soup Nazi husker jeg dessverre eldig lite av - bare når de står i kø og hvordan ting MÅ gjøres for at de skal få suppe :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...