total Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kjører i gang med en beste Seinfeld tråd også. Personlig mener jeg episoden "The soup nazi" er en klar nummer en. Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tror jeg må si "The Shower Head" Kramer kjøper et dusjhode (Commando 450) som er ment til å dusje elefanter på sirkus. Lo fælt av den episoden. For fans så finnes manuskriptet her: http://www.seinfeldscripts.com/TheShowerhead.htm Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kjører i gang med en beste Seinfeld tråd også.Personlig mener jeg episoden "The soup nazi" er en klar nummer en. Hehe...ja den er kul.."No soup for you!" Liker også den episoden hvor Jerry dater en dame og skjenker henne til hun sovner for å kunne leke med alle lekene hennes... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Lo ganske mye den gangen Kramer og Newman skulle pante flasker. Det var slik at man fikk mer pant for flaskene i en anna delstat. Masse morsomt som skjedde, men det blir ikke morsomt når jeg ska begynne å gjenfortelle det. *Le for seg selv* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 soup nazi episoden var ganske morrsom, liker også den epsioden der Newman og Kramer spiller risk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Soup Nazi også den hvor Kramer har vært hos tannlegen, hvor han blir tatt for å være psykisk utviklingshemmet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 soup nazi, og den når de får en sånn Kenny rogers chicken sjappe elns rett over gata med sånn SUPER stort rødt neonlys som lyser i HELE leiligheten til Kramer... og den når han kjøper seg boblebad, og bader med margarin oppi! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 eller den hvor kramer finner ut at han skal sove 1 time og så være våken i 2 (tror det var det), hele døgnet. Han blir jo helt sprø etterhvert... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kjører i gang med en beste Seinfeld tråd også.Personlig mener jeg episoden "The soup nazi" er en klar nummer en. Soup Nazi er badass, drittøff episode. Ellers husker jeg nesten ingen episoder, husker bare at de er bra. Men den med det "elefant dusjhodet" er genial. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes episoden hvor Kreamer sover 15 min hver 3.time --> lever til han er 115 i følge Leonardo da Vinci, er helt killer. Husker dessverre ikke så mange episoder men viste dere at i _hver_ episode er det en med superman drakt på så man kan se? genialt Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg liker best episoden der Kramer finner kulissene til et gammelt talkshow, Merv Griffin show eller noe slikt, og tar med alt utstyret hjem og rigger i stand talkshow hjemme. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den episoden der George tror han får hjerteattack (s2e8) er og litt bra, går etterhvert til Kramer sin healer for å spare penger. Men Soup nazi er den jeg husker best... klassisk! Mon tro om sesongene kommer ut på DVD etterhvert? *se frem til sesong 6 av MASH som kommer i år* Lenke til kommentar
total Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 er visst stor uenighet mellom skuespillerne mhht lønn og slikt. men hørte rykter om at noe snart var på vei. dette må jo bli en kassasuksess.. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Merv Griffin show episoden er genial! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Suppe nazien er jo konge, men også den episoden når kramer får koffein sjokk Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tror jeg holder en knapp på Soup Nazi, jeg også. Kan unektelig se ut somom den leder, hittil. Episoden med Risk-spillet er også helt sjæf. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 soup nazi episoden var ganske morrsom, liker også den epsioden der Newman og Kramer spiller risk Hahahah.. "ukrain is weak!!" Enorm episode Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Synes episoden hvor Kreamer sover 15 min hver 3.time --> lever til han er 115 i følge Leonardo da Vinci, er helt killer. Noen som vet hva den episoden heter? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har lest at Seinfeld kommer på dvd til jul. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Seinfeld komme på DVD og alle skuespillerene har blitt enige angående priser og betalinger og slikt Min favoritt-Seinfeild.. Oi.. Shower Head er utrolig genial. Soup Nazi husker jeg dessverre eldig lite av - bare når de står i kø og hvordan ting MÅ gjøres for at de skal få suppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå