ClawHammer Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg bare lurte på hvilke programmer man kan bruke får og spille et klipp baklengst? Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Med adobe premiere kan du gjøre det ved å klikke på speed og sette den til -100. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 I Pure Motion EditStudio 4 kan du med Transform-funksjonen kjøre klipp baklengs (og også speilvende dem eller snu dem på hodet om du skulle ha lyst til det). Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Ok skal se hva jeg finner ut ... hørtes ganske kult ut da takk får svarene Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Pure Motion EditStudio 4 vil jo ikke ta inn klippene mine , hva skal jeg jøre Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er du sikker på at du prøver å hente inn klippene på riktig måte, altså ved å høyreklikke på et ledig spor og velge Insert media file i menyen som dukker opp? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Ja men jeg gikk over til adobe premier 7 det er mye bedre uansett Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Adobe Premiere koster jo minst ti ganger så mye, så da bør den være noe bedre, ja. Men for vanlige videoamatører er EditStudio 4 mer enn bra nok og har mange flere muligheter enn f.eks. Pinnacle Studio 8 og 9. Endret 2. juni 2004 av Rocambole2 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har pinnacle 9 også men likte adobe premier 7 mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå