tigergutten Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har en ur-gammel Siemens A55, og skulle gjerne installert noen nye spill på den. Har de 3 lame spillene som følger med, men skulle hatt noen andre (f.eks snake). Noen som har en side jeg kan gå inn på, som er enkel og laste ned fra. Det er jo wap på telefonen Lenke til kommentar
tehno Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Siemens A55 har ikke JAVA,så det går ikke. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) se her da ------------- Funksjoner: Frihet til å snakke ? handsfree uten en portabel handsfree Mangfoldighet - send bilder og lang tekst via EMS(Enhanced Messaging Service) Brukervennlig ? nå alle dine venner med gruppe-sms Kjempesuksess ? føl rytmen til de polyfoniske ringetonene Oppdatert - over mobil Internett (WAP) Personlig ? med nedlastbare logoer, animasjoner og ringeansikt -------------- Så det nytter ikke med bare wap, må ha java også på tlf`en altså?? Endret 30. mai 2004 av tigergutten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Altså, at en mac har nettilkobling, betyr ikke at den kan kjøre pc-spill, for å si det sånn. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Altså, at en mac har nettilkobling, betyr ikke at den kan kjøre pc-spill, for å si det sånn. Ja akuratt Ps: Gratulerer med innlegg nummer 2000 Alastor Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Skal du ha java spill så må du ha java på telefonen. (Java er et programmeringsspråk utviklet av Sun Microsystems) WAP er jo Wireless Application Protocol. Det trådløse motstykket til Internetts overføringsprotokoll HTTP Men synes tror at jeg kan få tak i spill til den gamle 3330 min, så det finnes nok alternativer. Jeg skal lete litt og skal si ifra om jeg finner noe Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Skyt ballonger er ikke noe lame spill.. Kanskje på den lille skjermen til A55... men på litt større skjermer blir det faktisk riktig gøy.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Siemens A55 har ikke JAVA,så det går ikke. Det har ikke QTEK 7070 heller, men det finnes mange tusen spill til den.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Men synes tror at jeg kan få tak i spill til den gamle 3330 min, så det finnes nok alternativer.Jeg skal lete litt og skal si ifra om jeg finner noe Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå