Asmodeus* Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 noen som vet? jeg må ha Night of the Raven! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Tror den bare har kommet på tysk. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den har nok ikke kommet ut på engelsk enda, desverre. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 noen som vet? jeg må ha Night of the Raven! Den kan du handle i Tyskland hvertfall. Gjør du det kan du hente language-packen til "Raven" på rpgdot. Denne packen er ikke den offisielle selvfølgelig, men iflg de som har prøvd funker den veldig bra.... Jeg derimot, venter på den offisielle Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det lenge til den offisielle kommer?? Har venta lenge på Night of the raven. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det lenge til den offisielle kommer?? Har venta lenge på Night of the raven. Finnes ingen offisiel dato Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 noen som vet? jeg må ha Night of the Raven! Den kan du handle i Tyskland hvertfall. Gjør du det kan du hente language-packen til "Raven" på rpgdot. Denne packen er ikke den offisielle selvfølgelig, men iflg de som har prøvd funker den veldig bra.... Jeg derimot, venter på den offisielle Tror jeg venter på den offisielle jeg og.. ser for meg Diego eller noen av de andre snakke med en helt annen stemme.. heh Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 uff! sto i PCgaming at man kunne kjøpe gothic 2 gold edition med night of the raven. men de nevnte ikke noe om det var på tysk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå