Sunni Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg synes å oppleve at reklamen blir mer og mer aggresiv.Noen ganger kjenner jeg et hat når jeg midt i et spill så legger spillet seg ned slik at jeg kan se på deres reklame. Har for min del innstallert spybot og adware,men det virker ikke som det monner. Noen gratisprogrammer virker å lage problemmer med popups.Da tenker jeg på Msn,automatisk klokkejustering,kaza. Kjenner du til andre programmer som lager problemer med popups? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 kjører -spybot med imuniserfunksjon på - nis Og merker ingen ting til reklame Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg bruker Ad-Aware til å fjerne adware\spyware og i Mozilla\Opera er det popup-blokking som du kan tilpasse. Hvis du bruker Windows XP burde du vente til SP2 kommer ut (sommern en gang), i den nye IE der er det integrert popup-blokker også. (Vet ikke om den kommer ut til andre Windows OS også...) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Til alle med IE (vet ikke om det funker med andre OS'er) anbefaler eg google toolbar, den er genial. ellers bruker eg adaware og spybot Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Er det snakk om popup frå installerte programmer eller internettsider? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg kjører Google Toolbar i min Internet Explorer. = ALDRI MER POPUPS! (PS. Se til at denne funksjonen er aktivert...) Når det gjelder spyware/adware kjører jeg både AdAware og SpyBot. Det den ene ikke finner, finner den andre... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Stemmer til i koret... Google toolbar!! AKIRA Lenke til kommentar
simenn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 opera bør brukes ja, men dersom popupsene popper frem i vilden sky har jo ikke dette noe effekt. det har derimot sp2 som inkluderer en fiks popupsperre. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ...men i Opera "popper jo ikke popupsene frem i vilden sky", fordi Opera automatisk blokkerer dem. Neat, right? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 ...men i Opera "popper jo ikke popupsene frem i vilden sky", fordi Opera automatisk blokkerer dem. Neat, right? ja, om du setter opera som standardleser så. slik jeg skjønte ham poppet de bare frem uten at han gjorde noe som helst, og om opera ikke helt har kontrollen da vil ie kjøre dem. selvfølgelig er det bare å standarisere opera, men greit å fikse ie også. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Mozilla Firefox sier nu bare eg da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 En kombinasjon av Ad-Aware spybot og Opera er vel det som er det beste imo. En firewall er også noe som kan være kjekt å ha for å se på utgående trafikk. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Mozilla Firefox sier nu bare eg da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Opera! Grunnen til at eg ville valgt Opera framfor Firefox er at i Opera så samler alle vindauga seg i programmet, og ikkje nedpå verktøylinja som dei gjer i Firefox. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tabbed browsing får du som plugin til Firefox. Eneste grunnen til at jeg bruker Opera istedet for Firefox er at Opera er raskere til å vise siden når man trykker på tilbakeknappen. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg tror ikke du trenger plugin/extension engang for å få Tabbed browsing i Firefox (men jeg vet du kan utvide tabs funskjonaliteten via extensions). Eneste extension jeg har nå er All-In-One Gestures, men har allikevel tabs. Mulig jeg tar feil siden det er en stund siden jeg intallerte Firefox. For tiden bruker jeg mest Opera, men også Firefox og IE. Det som er mest irriterende med Opera, er at man ikke kan dra bilder ut av browseren og inn i en mappe (kjekt ved nedlasting av CD cover og sånt). For meg fungerer Opera forresten perfekt mhp popups. Situasjonen trådstarter beskriver høres ut som et mareritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå