rivaldo Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 men er det under den pris grensa? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 grensa er vel på kr 200NOK, så då vert det rett over grensa (det vert ca kr 220, avhengig av valutakursen når du bestilller det) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Hvor nøye er tollerne egentlig? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvor nøye er tollerne egentlig? En kamerat av meg måtte betale for en pakke som kostet 201,50 kr. Det sier sitt. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 men er det under den pris grensa? Du kan se hvilke kurser som Tolldirektoratet bruker her: Valutakurser Så svaret er nei...den kommer på 221,-. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er under grensa, dvs. hvis du må betale toll så tar du en telefon hvor du sier at prisen er inkludert frakt (noe den også er). Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er under grensa, dvs. hvis du må betale toll så tar du en telefon hvor du sier at prisen er inkludert frakt (noe den også er). Det ville ikke jeg gamblet på. Les denne: dagbladet.no Lykke til! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 jippi... 200 kroner.. halloooooooOOoooOOOoooooo??? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Sier bare; hold dere unna foreløpig. I allefall til spillet har blitt skikkelig patcha. Tror jeg aldri har sett noe så elendig. ELENDIG kjøretøy-fysikk. Mener det og. Minner meg litt om Micromachines. Bilene svinger på null komma niks og akser til toppspeed på 1 sek. Helt ubegripelig. Bilene tåler ikke vann. De sprenger automatisk i kontakt med vann, høyere enn hjulene sikkert. Realistisk... think not. Det gjelder forsåvidt hele spillet. Like elendig performance på lave detaljer.. sprites er ut! A.I..? plz Gameplayet.. Buggy.. ikke siden H&D har jeg sett så mye bugs. Et eks. På det ene brettet jeg skulle prøve så skulle jeg ødelegge en fueltank. Tok alle fiendene rundt den og tenkte jeg skulle avslutte på en artig måte. Nemlig å mose tanken med bilen (eller var det omvendt). Anyway.. kjørte i full fart mot den og *klonk* (billig lydeffekter btw) og mista litt helse.. Gjorde det samma igjen i ca. 10km/t og hele greia poffa. Endret 31. mai 2004 av tjalla Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 LOL!! Helt enig! Singleplayer modusen er latterlig... AI er dumme som høns, soldatene kan ikke løpe rundt et gjerde, men står og stanger i det til de sklir uttenfor... Lurer på hvordan Multiplayer er.. har hørt en del skryt fra det.. (har ikke gidda og prøve enda) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Jippi.. Nok et tyskt spill som ikke klarer å levere. X2 : The "møkka!!!" Threat var også helt ELENDIG! Jeg trodde at de hadde løst de fleste av beta problemene til Soldner.. men neida... Og forumet til spillet er proppfullt av fanboys. Fan ingenting som fungerte i betaen. Og alle barna sa "husk, dette er bare betaen, det kommer aldri til å bli slik i fullversjonen".... JAAAAAAAaaaaaaa lissom... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tollerne bryr seg mest om størrelse og hardhet... Har ofte bestilt klær for over 200 og kommet igjennom... DVDer, spill, softguns osv er de harde med! det skal jeg love deg!!! Forbanna Norge! kan de ikke bare la meg være i fred!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Du må også tenke på at valutakursen forandrer seg fra dag til dag. Tollerne ser på valutakursen den dagen DE får inn pakken, ikke dagen du bestilte det. Husker en sak om en kar som hadde bestilt et spill som kom på 199,nosmått når han bestilte pakken, men tollerne hadde satt at pakken koster 201,50, og han fikk tollgebyr, og han lurte på hvordan de kunne gjøre det Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Nei, valutaen settes ikke hver dag. De setter en valuta tidlig i uka som de bruker resten av uka. Men tollerne bruker sine egne kurser, ikke bankenes. Hvis folk bruker bankkursene, kan man selvfølgelig ende opp med å måtte betale toll++. Det er riktig link som er oppgitt her tidligere. Endret 1. juni 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, når det er sånn på grensen, MÅ du bruke tollens valutatabell, ellers kan det bli en smekk på lanken.. jeg holder meg som regel på rundt £15-16, så aldri noe problem Söldner demoen var grusom, men jeg vet den ble sluppet p.g.a. diverse uheldige omstendigheter, men hadde forventet at retailen skulle være fikset. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Söldner - Secret Wars, på lik linje med Battlefield serien, Joint Ops. Americas Army osv er og blir et MULTIPLAYER spill. Så å klage over dårlig AI blir for tynt. Spillet er kvitt veldig mange av de buggene som var i BETA demoen, alt er tydeligvis ikke helt ferdig enda (men patch er allerede underveis), men jeg har per dags dato ikke støtt på noen problemer med spillet. Grafikken er også helt topp i denne typen spill. Ikke siden Flashpoint 1985 har jeg blitt så positivt overrasket over et spill. Dette er IKKE et spill for rambo typene, men et spill for de som kjærlig omfavner taktisk krigføring blandet med en herlig dose teamplay... des,OUT! Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Enig. Fra de som klager har jeg ikke sett nevnt noe annet enn at grafikken er ræva og at det er fullt av bugs. Dette er ikke et spill som det er meningen skal ha grafikk som f.eks Far Cry, men grafikken fungerer til sitt formål, den er bra nok. Her er det gameplay som er satt i fokus og de som klager liker enten ikke gameplayet eller de har ikke engang prøvd å sette seg inn i det. Alle spill har bugs, og dette spillet har ikke mer enn at det er spillbart. Som han over sier, det er ikke noe spill fra rambotyper, det byr på en realistisk opplevelse. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nei, valutaen settes ikke hver dag.De setter en valuta tidlig i uka som de bruker resten av uka. Men tollerne bruker sine egne kurser, ikke bankenes. Hvis folk bruker bankkursene, kan man selvfølgelig ende opp med å måtte betale toll++. Det er riktig link som er oppgitt her tidligere. Jeg prøver igjen. Her finner dere hvilke satser tollerne bruker: http://www.toll.no/bin/tvinn_valuta.pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå