ØysteinI Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ta en titt på den posten om minne og A64 i Hovedkort/ram/cpu-forumet. Athlon64 hovedkort er kjente for å være litt kresne på hvilke rambrikker de vil godta. Kjekt å ikke kjøpe en sekk full av små kattepuser Lenke til kommentar
nObedienz Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Det var nettopp det jeg hadde tenkt på, men siden det ikke står noe om 2 slike brikker (den som jeg valgte), ble jeg usikker - da, ettersom jeg har forstått, 2 brikker av samme merke ikke nødvendigvis fungerer selvom en av de fungerer. Correct me if I'm wrong Og, 3dme, tusen takk for det innspillet! Virkelig nyttig, hadde oversett den der må jeg innrømme *til wh1te: Nice review du har i din signatur! Endret 31. mai 2004 av nObedienz Lenke til kommentar
3dme Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Har sletta inlegget som var her pga misforståelse,sorry for upassende komentar men den betyr ingenting da innlegget ikke var sarkastisk,var på grunn av at jeg tvilte litt, sorry,men misforståelser skjer da.. Endret 1. juni 2004 av 3dme Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Altså det virket ikke på meg som han var sarkastisk.. Han virker jo ganske glad for hjelpen sin =) Lenke til kommentar
nObedienz Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 3dme, det var ikke sarkastisk ment, hadde det ikke vært for deg hadde jeg kanskje bestillt det bråkete monsteret, istedenfor akkurat v2! Nesten litt vanskelig å bli oppfattet slik man vil på nett innimellom Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Leste hele testen og jeg har også bestemt meg for å ta v2. Er jo mye bedre.. Ser ut som vi skal ha nesten samme system,unntatt HD.. Vet du hvilke forskjellige minnemoduler denne shutle'n (v2) støtter? Corsair er jo såpass dyrt så jeg har sett på TwinMos men har også sett at det er mange som har problemer med TwinMos! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 det er jo som oftest livstidsgaranti på minne da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Corsair er jo såpass dyrt så jeg har sett på TwinMos men har også sett at det er mange som har problemer med TwinMos! Dessuten liker ikke Shuttle-systemer TwinMos ram. Uansett socket. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hehe Har ikke prøvd TwinMos, men mine 2x 512 MB Corsair XMS 3500 har funket helt utmerket til dags dato! Blir vel Corsair igjen da er det bedre å kjøpe 2x 512MB 3200ram enn f.eks 4000? Lenke til kommentar
nObedienz Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 IwwY^^: Se den tråden jeg linket til i en av mine første innlegg i denne tråden. Der finner du hvilke minnebrikker som passer til forskjellige hovedkort. Tror nesten jeg blir nødt til å kjøpe meg 1*512 brikke i første omgang, kan jo bare kjøpe meg en til senere - forhåpentligvis når minnebrikker har blitt billigere Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har sett den tråden og det er jo veldig få minnemoduler som passer Er det bare LL versjonen av TwinX modulene som passer eller funker denne : Corsair TWINX1024-3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200 DIMMs Kan evt. kjøpe 2x Corsair XMS3200 DDR-DIMM 512MB PC3200 evt. kjøpe en nå og vente med den andre til senere... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) hvorfor ikke bare se på forumets pris guide side? der kan du se på forskjellige shuttle pc'er.... Edit: og minne, og lignende Endret 1. juni 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Står vel ikke hvilke typer minne som står der? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 kjøp Corsair XMS PC3200! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 kjøp Corsair XMS PC3200! billigst Her Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hva hvis han kjøper to separate 512 da? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Godt spm Fikk ikke åpnet den linken i prisguiden, men finner den selv Prøve å få handlet det meste til billige priser på samme webshop.. Har funnet en del på netshop, men der er rammen ganske dyr. Rammen er billig på komplett.no, men der har de ikke skjermkortet jeg vil ha Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ram er etter det jeg vet ganske billig på pcutstyr.no Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Godt spm Fikk ikke åpnet den linken i prisguiden, men finner den selv Prøve å få handlet det meste til billige priser på samme webshop.. Har funnet en del på netshop, men der er rammen ganske dyr. Rammen er billig på komplett.no, men der har de ikke skjermkortet jeg vil ha hvilket 3dkort var det du ville ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå