Illmatic Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 min mening om trackmania: + lave systemkrav. grei grafikk. enkelt å spille online. slipper gamespy tull, finner server med en eneste gang. man kan bygge baner. ok singleplayer del. blir fulgt opp av utvikleren.( patch'er, baner...) morsomt å kjøre, ikke noe stress og prestisje. prøver ikke å være realistisk.(hater spill som prøver å være realistiske uten å være det) MAN BLIR AVHENGIG!!! - ensformig musikk. få biler. ingen skader eller kolisjoner.(spøkelses biler) MAN BLIR AVHENGIG!!! dette er mine meninger om trackmanina. hva syntes dere om spillet? kom dere på internett og spill!!! kom på nrk sin sever.... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 hadde vært kult med en gamer.no server...men holder sikkert foreløpig med nrk sin.noen som vet hvilke butikker som er billigst på spillet??? har bare demo...ikke nettbutikker da. ps: med ingen skader, mente jeg at man ikke kan kræsje med andre, man bare kjører igjennom dem...men man kan få skader av å kræsje i vegger og sånn. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kommer faktisk ikke på noe tillegg, til de punktene du allerede har skrevet, men i stedet for å TA BORT hele ghostcar"funksjonen", burde man hatt en valgfrihet, hvor man ogsaa kunne spilt med "kollisjonsbiler", på bredere veier vel å merke... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 er helt enig...men tenk deg online, 20 spillere, de banene er ikke brede=LAGG/SURR/IKKE NOE MORSOMT...men hadde funka i singleplayer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det som er fint med ghost-biler er at ingen kan si "Jeg hadde vunnet hvis bare ikke du hadde blokket meg" o.l., men det hadde vært morro om du kunne velge mellom ghost og vanlig. Ellers kunne jeg likt å ha litt flere "byggeklosser" i editoren. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 hvis man vinner løp, kan man tjene opptil 80000 choppers i singleplayer..syntes det er nok byggeklosser jeg, men savner loop i demoen Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 En pluss ting med spillet er at det er veldig konkurranse skapende. Musikken kan du slå av, men jeg er enig i at den er enformig. Jeg synes også at den er irriterende. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Spillet koster 299,- på Elkjøp link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå