Togo Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 I dag går masse bra filmer på tv, for en gangs skyld! James Bond: Goldfinger på NRK1 One Nights at McCool's på TV2 Saving Private Ryan på TV4 Suicide Kings på en kanal som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvis jeg ikke husker feil så kommer Saving Private Ryan på Tv2 neste søndag Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 De er så typisk, alt på en gang... (forrige søndag) "...oooh, James, will you make love to me when we come to London?..." "....Till end of night. Now continue to answear this questions..." Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvorfor sendes alle bra filmer på samme dag Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hvorfor har dere ikke Saving Private Ryan på dvd? En av tidenes filmer.. En film alle burde hatt i sin samling... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Hvorfor har dere ikke Saving Private Ryan på dvd? En av tidenes filmer.. En film alle burde hatt i sin samling... Vel noen ganger bruker man pengene på annet en dvd-er Men den kommer nok inn i samlinga etter en stund Endret 30. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Skal ha med meg saveing private ryan ! Har den starta ? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Så nettopp Face off på Tv3, rå film.... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ Sjekke denne tv guiden fra nå av. Den er genial! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Ups >_< Glemte å skrive når de startet. Heh, jaja, får ta med det til neste gang. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Og jeg klarte å gå glipp av alle filmene Saving Private Ryan har jeg jo sett, men det er også den eneste. One Night at McCool's skulle jeg fått med meg, var planen også. FarCry var artigere og gjorde at jeg ikke tenkte på filmi det tidspunktet. Jaja, FarCry på Veteran er underholdende det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå