aNti hero Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Noen som har testet Thermaltake CPU kjøler, "Silent Viking" ?? Den er tung (500 gram), er det for tungt ved flytting osv? Så det sto nederst på testen nå.. så får redigere her hehe: "Den totale vekten på prosessorkjøleren er rundt 500 gram, og det er så tungt at det anbefales å løsne den når PC-en skal transporteres, for å unngå brudd på festeanordningen." Den vil ikke kunne brekke når den bare står der? eller er det når den eventuellt settes ned litt hardt osv? Jeg så på testen til dinside.no (http://www.dinside.no/page/artf/29270.shtml?f=katnav) og den er ufattelig stor ut.. men det er vel helst på toppen den bygger ut, så den går vel ikke bortig ting og tang på hovedkortet? Ellers ser den jo grei ut.. - lav støy - billig - kjøler bra (ser ialf. ut som det (?)) [ Denne Melding var redigert av: aNti hero på 2002-04-12 10:39 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Kanskje du kan vurdere en zalman cnps 5100cu? Jeg har denne og den kjøler min xp1700+ til 40 grader idle på stilleste nivå på vifta. 20db. Solid festeanordning og når den er fast så faller den garantert ikke av. (Hovedkortet på brekke før den tid kommer.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå