Large Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 En kamerat av meg sa at d gikk an å brenne 6 gb på en 4.7 gb dvdplate....men jeg greier d bare ikke!!!!!!!!! noen som vet åssen d går an??? eller går d ikke an i d hele tatt (noe som ikke forundrer meg) (har 5,5 gb med video som jeg skulle hatt på en dvdplate, synes bare d er litt bortkasta å bruke 2 stk på d) Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 å Brenne mer enn 4.7GB på en (single layer) plater er helt umulig, så det eneste valget du har, er å komprimere dataene enda mer, bruke en dobbelsidig plate, eller to plater. Skulle du finne på å komprimere , har www.doom9.org det du måtte trenge av guider Lenke til kommentar
Large Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Prøv DVD Shrink. takk, men d funka ikke.... dvdshrink funker bare på dvd, men jeg skal brenne vanlige videoklipp som d går an å spille i media player (+divx, xvid osv) fins d no program som komprimerer d å? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Da må selve videoklippene komprimeres mer i ett passende program. Men det anbefales ikke da det vil bli dårligere kvalitet. Å brenne 6GB data over på en 4,5GB DVD er dessverre umulig. Dra til kameraten din og si at han tar fullstendig feil. Hils gjerne fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå