runela Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg har et sky hawk kabinett og over tid ble jeg mer skuffet en gla over kabinettet... Det ser fint ut og er ok... men det er mange ulemper med det! 1. Det er alt for lite... Elendig plass! og håpløst og jobbe i. 2. Det er laget ut av aleminium og det er forferdelig.... vis du er så vidt borti døra kan du risikere og bøye den og skruhullene er enda være. Jeg har alerede måtte skifte ut skruene 2 ganger på grun av at hullene har blit teita opp Aleminium i kabinett er ikke bra. 3. Kjølinga er fæl.. eller vis du fyller det opp med vifter er det oki da... 52 grader på en 2600+ men likavell. Jeg betalte 900 kr for dette kabinette uten stømforskyning Endret 30. mai 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 1. De fleste miditower's er det... 2. Skyhawk er vel litt billige av seg og bruker vel for tynne plater eller noe sånt.. Skjønte ikke helt det med skruene 3. Kommer litt an på hvordan du har plassert de forskjellige viftene også og om de suger inn eller blåser ut.. Uansett, 5 80mm på 5-7Volt er ikke så støyende.. Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 1. De fleste miditower's er det... 2. Skyhawk er vel litt billige av seg og bruker vel for tynne plater eller noe sånt.. Skjønte ikke helt det med skruene 3. Kommer litt an på hvordan du har plassert de forskjellige viftene også og om de suger inn eller blåser ut.. Uansett, 5 80mm på 5-7Volt er ikke så støyende.. Det med skrune kommer av at døra er lit skjeiv og når e skrur de inn blir hullene ødelakt... Jeg har en 60mm og som bråker nå i...... Men det er sikkert ok... bare jeg som er kresen... Neste gang blir det bigtower tror jeg Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hehe, hvilken cpu-kjøler du har da? En 60mm kabinettvifte?? Da kan du ikke regne med noe bedre sier nå jeg... Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Hehe, hvilken cpu-kjøler du har da? En 60mm kabinettvifte?? Da kan du ikke regne med noe bedre sier nå jeg... E har ei vifte for overklocking står d på den før 2600+ igloo2410pro... Nei! ikke bare en 60mm har 3 80mm og! Endret 30. mai 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 du burde ikke kjøpe bigtower. jævla drass og det tar opp alt for mye plass på lan... det er uasnett ikke store forskjeller på antallet vifteplasser på midi og bigtower. kommer seff ann på da men... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg har selv et Skyhawk kabinett og må selv si at jeg ikke er så veldig fornøyd med det! men jeg sliter ikke med kjøling da:) HD ligger på 30 grader/ inni kabinettet er det 28 grader, skjermkort ligger på 45 grader og CPU ligger på 45 grader! (har 5 vifter i mitt kabinett, de 2 siste må jeg lime fast med superlim:p ) det jeg sliter med at jeg har ødelakt så mange gjenger, der jeg skal skru inn skruene mine i dette kabinettet! på 2 av PCI utgangene mine og på AGP utganen min kan jeg ikke feste kortene med skruer pga at gjegene er ødelakt:( og ja det er trangt inne i det kabinettet! blir bedre med dette Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Bedre plass hadde eg ikkje hat noko imot nei, men elles så syns eg at det er eit bra kabinett. Har boret og saga i det og ikkje støtt på problemer. CPU ligger på 44 grader, og det er i 30+ grader romtemperatur i eit innestengt lite loft. Hovedkort på 33 grader. Blir litt feil å skylde på eit kabinett dersom du får høge temperaturar...det er vifter og kjølarar som skal halde det kjølig, ikkje kabinettet. Og eg ser ikkje grunnen til å kjøpe eit bigtower til ein "vanlig" pc. Endret 31. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå