tt22 Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Skulle brenne en cd på winxp i går. La en blank cd i maskinen og den låste seg!! Så under oppstart får jeg beskjed om at windows can't load ntfs.sys. Noen som aner hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Nei Men du bør absolutt vurdere ein ny tittel...... Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Løsning: installer xp på nytt, etter format c:/u deretter så leter du opp samtlig system-filer, og passer på at de er skrivebeskyttet. så kan du byttet cd-brenner prog, helst til et som er xp "godkjent", el der man finner en oppdatering som gjør det brukbart på en xp. det anbefales seff at du også tar backup med jevne mellomrom. eller du kan gjøre som resten av oss kjør win2k server har hatt maskinen oppe og gå i 15 dager 12 timer 44 min og 36 sekunder......der! hvorfor det har skjedd? det finnes vel en demon gjemt inne i pc'en din, med hilsen fra microsoft :wink: det kan jo finnes et lite virus også som har tatt og skrevet over ntfs.sys, selv om det er lite trolig. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 11:24, roaldhansen skrev:eller du kan gjøre som resten av osskjør win2k serverhar hatt maskinen oppe og gå i 15 dager 12 timer 44 min og 36 sekunder......der! LOL, tviler på at det er så fryktelig mange som kjører serverutgaven av 2000, dessuten er ikke det et bra valg til hjemmebruk. Litt greit å opplyse om dersom noen føler seg fristet til å prøve. Faktisk så er den oppetiden helt normalt for et NT system (inkludert windows XP). Jeg restartet stort sett bare maskinene grunnet oppgraderinger o.l. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 11:32, byggeren skrev:LOL, tviler på at det er så fryktelig mange som kjører serverutgaven av 2000, dessuten er ikke det et bra valg til hjemmebruk. Litt greit å opplyse om dersom noen føler seg fristet til å prøve. Faktisk så er den oppetiden helt normalt for et NT system (inkludert windows XP). Jeg restartet stort sett bare maskinene grunnet oppgraderinger o.l. Haha , enig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå