Gå til innhold

Ja

tt22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løsning:

installer xp på nytt, etter format c:/u

deretter så leter du opp samtlig system-filer, og passer på at de er skrivebeskyttet.

så kan du byttet cd-brenner prog, helst til et som er xp "godkjent", el der man finner en oppdatering som gjør det brukbart på en xp.

det anbefales seff at du også tar backup med jevne mellomrom.

eller du kan gjøre som resten av oss

kjør win2k server

har hatt maskinen oppe og gå i 15 dager 12 timer 44 min og 36 sekunder......der!

hvorfor det har skjedd? det finnes vel en demon gjemt inne i pc'en din, med hilsen fra microsoft :wink:

det kan jo finnes et lite virus også som har tatt og skrevet over ntfs.sys, selv om det er lite trolig.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-12 11:24, roaldhansen skrev:

eller du kan gjøre som resten av oss

kjør win2k server

har hatt maskinen oppe og gå i 15 dager 12 timer 44 min og 36 sekunder......der!

LOL, tviler på at det er så fryktelig mange som kjører serverutgaven av 2000, dessuten er ikke det et bra valg til hjemmebruk. Litt greit å opplyse om dersom noen føler seg fristet til å prøve. Faktisk så er den oppetiden helt normalt for et NT system (inkludert windows XP). Jeg restartet stort sett bare maskinene grunnet oppgraderinger o.l.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-12 11:32, byggeren skrev:

LOL, tviler på at det er så fryktelig mange som kjører serverutgaven av 2000, dessuten er ikke det et bra valg til hjemmebruk. Litt greit å opplyse om dersom noen føler seg fristet til å prøve. Faktisk så er den oppetiden helt normalt for et NT system (inkludert windows XP). Jeg restartet stort sett bare maskinene grunnet oppgraderinger o.l.

Haha , enig !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...