Goophy Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Noen som vet hvilke land i Eurpoa det er relativt lett å få tak i en slik bil? Har sett på noen i tyskland og england, men de har dødkjørte girkasser og uhørvelig med rust. Samme om det er LHD eller RHD. Vet det finnes en hel haug i japan/kina, men det er stress å sende helt derfra. Endret 30. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Den bilen er relativt lett å få tak i om du bare vet hvordan du skal gå frem. Du nevner import fra bla Japan, og der har du noen som kan hjelpe deg: JapanAuto.no På sidene dems finnes det masser av japanske og andre asiatiske biler som er imprtert og befinner seg i norge, samt biler som er på vei. Ikke så dårlige priser heller. Jeg har selv vert i kontakt med dem for å finne litt spesielle biler og deler, og responsen dems er det ikke noe å utsette på. Lykke til i jatkten! La nettopp merke til denne bilen på sidene dems: Toyota MR2 Turbo GT-S Prisen er 58.000 for bilen + 52.000 i engangs avgift. Koster ca 8.000 å registrere. Se på spec'n og du skjønner brått at det er meget billig... Endret 25. august 2006 av Don Basmoen Lenke til kommentar
Fukaniso Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Den bilen er relativt lett å få tak i om du bare vet hvordan du skal gå frem. Du nevner import fra bla Japan, og der har du noen som kan hjelpe deg: JapanAuto.no På sidene dems finnes det masser av japanske og andre asiatiske biler som er imprtert og befinner seg i norge, samt biler som er på vei. Ikke så dårlige priser heller. Jeg har selv vert i kontakt med dem for å finne litt spesielle biler og deler, og responsen dems er det ikke noe å utsette på. Lykke til i jatkten! La nettopp merke til denne bilen på sidene dems: Toyota MR2 Turbo GT-S Prisen er 58.000 for bilen + 52.000 i engangs avgift. Koster ca 8.000 å registrere. Se på spec'n og du skjønner brått at det er meget billig... 6739317[/snapback] Om man tar inn en AE86 gjennom Japan Auto så vil det bli veldig dyrt.. Dem henter biler fra japan, der kan du finne AE86 ned i noen få hundre kroner.. Men allikevel vil bilen komme til å koste 30000++ på grunn av frakt og avgifter.. Sendte selv en mail til dem og spurte om det samme spørsmålet.... Prøv heller å se etter en i Europa, og gjerne gi beskjed til meg om du finner flere Edit: Så nå at du har funnet noen i Tyskland.. Hvor fant du dem? Endret 25. august 2006 av Fukaniso Lenke til kommentar
spitz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg vet at folk har hentet AE86 i Danmark tidligere, kan jo være verdt å kikke der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå