Hoax Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har prøvd å kopiere Unreal 2 inn på harddisken, men det vil rett og slett ikke starte, har fått med alle filene og sånnt og spiller glatt fra DVD platen. Hva kan problemet være? Gjorde det sånn: Bootet Xbox med chip aktiv, gikk inn i Xbox media center, lagde new folder under F:\Games\Unreal 2 og gikk på DVD-rom, valgte alle filene og kopierte til folderen jeg lagde. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Prøv å bruke HDDloader... jeg tror det patcher spillet sånn at det skal funke ordentlig på HD. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er ikke ulovlig å lage en backup av et spill du har kjøpt! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 [sing along] Så er det på an igjen, på an igjen... [/sing along] Det er vel ulovlig å diskutere det her inne, det er vel det han menere... des,OUT! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Prøv å bruke HDDloader... jeg tror det patcher spillet sånn at det skal funke ordentlig på HD. Funket ikke...må vel bare spille fra DVD platen til den ryker da Tar så mange kopier og legger det inn på så mange harddisker jeg bare orker folkens, sålenge spillet er mitt og det er bare jeg som bruker dem så kan loven bare brenne... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 som han forrige sa , nyste "dvd2xbox" er bra men "cpxtools_1.60" er også bra har aldri hatt noe problemer med den(den auto fjerner media flags) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 redflame Wipeout Okey jeg skal se om dette funker Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå