Nicklas Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Hei ! Jeg har kjøpt meg en dremel lignende sak på EuroPris fordi jeg tenkte jeg skulle skjære ut en bit av sidedøra mi og putte inn plexi glass der. Men er det ikke litt vanskelig å bruke dremelen til å skjære da ? Siden maskinen er tykkere enn kutteskiva frampå :S Da vil den jo ikke komme i 90 graders vinkel og vil da skjære skjevt, eller hva ? Hilsen me Endret 30. mai 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 så da er vel ikke dremel helt det rette verktøyet ? .............. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Bruk stikksag med blad som er laget for å skjære i metall Bruker du et fint blad, blir resultatet veldig bra. Men det er nok fordel å slipe kantene etterpå. Det kan du bruke dremel til Endret 30. mai 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Oki da får jeg gjøre det Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Men ver forsiktig. Skal ikke mye til for å bulke kabinettet... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 sidedøra mi må presses skikkelig hardt på siden jeg brukte en stikksag som"nappa" bruk dremel. det funker bra. gjør ikke noe om den ikke er i nøyaktig 90* vinkel. jeg har kuttet ut i pc'en min jeg. kan fint brukes til og kutte med Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kan forklare det med denne fine tegningen jeg lagde: Hold dremelen mot deg og bladet mot "hullet" da vil du få et nesten rett kutt, bruk deretter en slipestein og slip den ned, da får du et tilnærmet rett kutt. Vil anbefale et par diamantskiver fra clas ohlson til 98,-, de skivene som pleier å følge med kan du så vidt kutte papp med før de brekker. Husk vernebriller Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Tape hele kabinettet først med maskerings tape - derreter skjær med stikksag med et fint blad Fungerer best Bruk Dremel på detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå