mad2003 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Som mange andre: De nye bond filmene PS: Vær søndag kl 21:00 Sender NRK2 alle Bond filmene! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Som mange andre: De nye bond filmene PS: Vær søndag kl 21:00 Sender NRK2 alle Bond filmene! Takk for at du minnet meg på det! Hvilken er det idag? Edit: dant ut at det var "You only live twice" - ""james Bond i Japan" - Dummeste oversettingen på en James Bond film! Endret 20. juni 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Matrix Revolutions SW - The Phantom Menace Halloween 2-5 Candyman 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Matrix RevolutionsSW - The Phantom Menace Halloween 2-5 Matrix Revolutions er konge, SW - TPM var en av de bedre Star Wars filmene, Halloween er skummel som F. Elendige oppfølgere: X-Men 2 The Fly 2 The Police Academy 5 Under Siege 2 Teenage Mutant Ninja Turtles 3 Grease 2 Home Alone 3 Army of Darkness Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Matrix RevolutionsSW - The Phantom Menace Halloween 2-5 Matrix Revolutions er konge, SW - TPM var en av de bedre Star Wars filmene, Halloween er skummel som F. Army of Darkness Hjelpe meg. Greit at smaken er todelt, men det får da være grenser! Hva er galt med Army of Darkness btw? Selv om den tar en litt annen vending enn orignalen og "Dead by Dawn" så er den fremdeles 100% konge imo! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Som mange andre: De nye bond filmene PS: Vær søndag kl 21:00 Sender NRK2 alle Bond filmene! Takk for at du minnet meg på det! Hvilken er det idag? Edit: dant ut at det var "You only live twice" - ""james Bond i Japan" - Dummeste oversettingen på en James Bond film! Hehe, satt og såg på den filmen "You only live twice" og lurte fælt da det sto "Bond i Japan", mens det stop "You only live twice" i introen. Vart litt paff når eg såg den. Hadde gløymd korleis film vart laga før. Likte den manøveren hans i slutten då han vippa rundt 4-6 stykk slik at dei vart liggande, også når folk sprang fram til fienden før dei begynte å skyte Lenke til kommentar
Shader Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kaster meg på Matrix bølgen. Jeg også! Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Som mange andre: De nye bond filmene PS: Vær søndag kl 21:00 Sender NRK2 alle Bond filmene! Takk for at du minnet meg på det! Hvilken er det idag? Edit: dant ut at det var "You only live twice" - ""james Bond i Japan" - Dummeste oversettingen på en James Bond film! Hehe, satt og såg på den filmen "You only live twice" og lurte fælt da det sto "Bond i Japan", mens det stop "You only live twice" i introen. Vart litt paff når eg såg den. Hadde gløymd korleis film vart laga før. Likte den manøveren hans i slutten då han vippa rundt 4-6 stykk slik at dei vart liggande, også når folk sprang fram til fienden før dei begynte å skyte Heh..hva med :james bond ser rødt, From russia with love Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 TEH TWO TOWERS!!! Neida, seriøst så er Matrix Reloaded den klart værste oppfølgeren gjennom tidene. Jeg mislikte også *sterkt* Cruel Intentions 2. Battle Royale 2 har jeg ikke fått sett enda, kanskje det er like så godt? må ikkje tulla me sonnt ... Ringenes herre to torn e jo ein kjempe film da går ikkje an å ikkje lika da... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Heh..hva med :james bond ser rødt, From russia with love Det er jo en fantastisk oversettelse! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ringenes herre to torn e jo ein kjempe film da går ikkje an å ikkje lika da... Jeg får det til *stolt* Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Matrix Reloaded den første matrix filmen var 10 ganger bedre Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jurrasic Park: the lost world... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jurrasic Park: the lost world... Indeed. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kom på et par til her: - Mortal Kombat 2-4 (Originalen var jo kul, ADMIT!) - Killer Tomatoes (2 ---> gud vet hvor mange.) - Anatomie 2. (ble rett og slett skuffet.) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vi kan jo slenge inn disse også: Hellraiser 4----> Jeepers Creepers 2 SW: TPM Scream 2---> Smokey and the Bandit 3 Cannonball Run 3 (AKA Speedzone) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 SW: TPM Teknisk sett ikke en oppfølger... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Men den kom etter de andre filmene, ergo en en oppfølger selv om handlingen utspilles før de andre filmene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Men den kom etter de andre filmene, ergo en en oppfølger selv om handlingen utspilles før de andre filmene. Prequel, kalles det på engelsk.. Har det navn på norsk? Jai ikke vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå