Gå til innhold

Elendigste oppfølgere!

Vice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som mange andre: De nye bond filmene :thumbdown:

PS: Vær søndag kl 21:00 Sender NRK2 alle Bond filmene! :wee:

Takk for at du minnet meg på det!

Hvilken er det idag?

Edit: dant ut at det var "You only live twice" - ""james Bond i Japan" - Dummeste oversettingen på en James Bond film!

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Matrix Revolutions

SW - The Phantom Menace

Halloween 2-5

Matrix Revolutions er konge, SW - TPM var en av de bedre Star Wars filmene, Halloween er skummel som F. :wee:

Elendige oppfølgere:

X-Men 2

The Fly 2

The Police Academy 5

Under Siege 2

Teenage Mutant Ninja Turtles 3

Grease 2

Home Alone 3

Army of Darkness

Lenke til kommentar
Matrix Revolutions

SW -  The Phantom Menace

Halloween 2-5

Matrix Revolutions er konge, SW - TPM var en av de bedre Star Wars filmene, Halloween er skummel som F. :wee:

Army of Darkness

Hjelpe meg. Greit at smaken er todelt, men det får da være grenser! :p

Hva er galt med Army of Darkness btw? Selv om den tar en litt annen vending enn orignalen og "Dead by Dawn" så er den fremdeles 100% konge imo!

Lenke til kommentar

Hvilken er det idag?

Edit: dant ut at det var "You only live twice" - ""james Bond i Japan" - Dummeste oversettingen på en James Bond film!

Hehe, satt og såg på den filmen "You only live twice" og lurte fælt da det sto "Bond i Japan", mens det stop "You only live twice" i introen.

Vart litt paff når eg såg den. Hadde gløymd korleis film vart laga før. Likte den manøveren hans i slutten då han vippa rundt 4-6 stykk slik at dei vart liggande, også når folk sprang fram til fienden før dei begynte å skyte :lol:

Lenke til kommentar

Hvilken er det idag?

Hehe, satt og såg på den filmen "You only live twice" og lurte fælt da det sto "Bond i Japan", mens det stop "You only live twice" i introen.

Vart litt paff når eg såg den. Hadde gløymd korleis film vart laga før. Likte den manøveren hans i slutten då han vippa rundt 4-6 stykk slik at dei vart liggande, også når folk sprang fram til fienden før dei begynte å skyte :lol:

Heh..hva med :james bond ser rødt, From russia with love :roll::roll:

Lenke til kommentar
TEH TWO TOWERS!!! :scared::scared:

:roll:

Neida, seriøst så er Matrix Reloaded den klart værste oppfølgeren gjennom tidene. Jeg mislikte også *sterkt* Cruel Intentions 2. Battle Royale 2 har jeg ikke fått sett enda, kanskje det er like så godt?

må ikkje tulla me sonnt ... Ringenes herre to torn e jo ein kjempe film da går ikkje an å ikkje lika da... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...