Gå til innhold

Elendigste oppfølgere!

Vice

Anbefalte innlegg

Charlie's Angels 2 var heller kjedelig.. Så en "behind the scenes" om den på MTV, der de fortalte om en egen "ass-coordinator", så da fant jeg ut at jeg måtte bare se den...

Gadd aldri se den ferdig, og har heller ingen planer om det! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Charlie's Angels 2 var heller kjedelig.. Så en "behind the scenes" om den på MTV, der de fortalte om en egen "ass-coordinator", så da fant jeg ut at jeg måtte bare se den...

Gadd aldri se den ferdig, og har heller ingen planer om det!  :cry:

Haha, ja den var pillråtten. Dvs. hvertfall det jeg så før jeg ikke orket mer var pillråttent. Har planer om å se den ferdig en eller annen gang dog. Bare for å kunne konstantere at det var ikke bare første halvdel som stinket.

Lenke til kommentar

Jeg har (altfor) mye fritid, så jeg ser en del filmer. Selv om en film er dårlig ser jeg den ferdig, bare for å ha sett den, i tilfelle slutten er genial og gjør opp for hele begynnelsen. Men Charlies Angels 2... Den var så utrolig dårlig at jeg ikke orket se mer enn en time... ¨

Vice: se heller en episode av Simpsons eller noe, det er mye bedre enn å kaste bort tiden på noe så dritt som CA:2

Lenke til kommentar
Selv om en film er dårlig ser jeg den ferdig, bare for å ha sett den, i tilfelle slutten er genial og gjør opp for hele begynnelsen.

Dette følte jeg da jeg så A Clockwork Orange for første gang, jeg var vel ca 17-18 år da.

Den var først helt sjuk, men siste halvdelen var meget bra og gjorde opp for det hele :yes:

Lenke til kommentar
Two towers er den værste oppfølgeren jeg har sett i hele mitt liv. 

To tårn er vel egentlig ikke en oppfølger.

Dårlig var den heller ikke. Enaste dårlige var at den var en del forskjellig fra boka til tider.

To tårn er en oppfølger, akkurat som Matrix Reloaded eller Kill Bill 2 er oppfølgere.

Jeg synes den var dårlig, du kan ikke bestemme hva jeg mener om en film.

Lenke til kommentar
Two towers er den værste oppfølgeren jeg har sett i hele mitt liv. 

To tårn er vel egentlig ikke en oppfølger.

Dårlig var den heller ikke. Enaste dårlige var at den var en del forskjellig fra boka til tider.

To tårn er en oppfølger, akkurat som Matrix Reloaded eller Kill Bill 2 er oppfølgere.

Jeg synes den var dårlig, du kan ikke bestemme hva jeg mener om en film.

Jeg har ikke sakt at matrix reloded er en oppfølger. Men om jeg ikke husker feil, så er de mer avsluttane, enda det er i veldig liten grad.

To tårn og Atter en konge er ikke oppfølgere. I bok for er det ikke en triologi en gang. Det er en bok, men delt hovedsakelig i tre deler for at den skulle bli noe kortere.

Jeg ser alle ringenes herre filmane som en film.

Om Matrix filmane og Kill bill ikke har avsluttende slutter i ver film så må vel de også sees som en film. Det er nå min mening.

Jeg sa heller ikke at du ikke fikk lov til å syntes den var dårlig. Jeg sa bare min mening om at den ikke var dårlig, ikke din.

Lenke til kommentar

Kill Bill 1 og Matrix Reloaded var begge to filmer som sluttet "midt i", sånn at man måtte se neste film for å se hva som skjer (i Matrix er det siste vi ser Smith i menneske form, mens i Kill Bill får vi vite om datteren til Bea)

Derfor er disse like lite avsluttende som To Tårn, og jeg mener at hver av de er sin egen film. Men så anser jeg også Full Metal Jacket som to filmer (en ekstremt bra film (bootcamp) og en bra film (krigen)), så jeg er muligens feil person å spørre..

Lenke til kommentar
Virker som mange her har sett den, så jeg spør:

Jeg har sett Alien, og har Aliens (2eren), men jeg ble dødsredd Alien, tør jeg se 2eren?

filmene er ganske anledes.

2'rn er mer action. den er ikke så skrekk som alien.

men den er veldig klaustrofobisk, og spendende..

ps. har du directors cut, den gjør aliens mye bedre, er ca. 20 min lengre en orginalen.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Alien, og har Aliens (2eren), men jeg ble dødsredd Alien, tør jeg se 2eren?

Ja! Alliens er et møst. Som noen sa, kanskje ikke like skummel, men med bra action. Av alle Alien filmene holder jeg faktisk en knapp på Aliens (Directors Cut).

(Alien 4 var et makkverk uten like dog. Helt forferdelig på alle måter :sick: )

Lenke til kommentar

Jeg syns Aliens var skikkelig skummel.. :p Spesielt med de tracker greiene de hadde for å vite hvor udyrene var. Hmm.. 20 meter unna, 15 meter, 10 meter, 5 meter... :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...