Aquabat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Samtlige Disney oppfølgere og Matrix trilogien. Samtlige..? Nah.. Lion King er muligens noe av det beste som noen gang har blitt produsert, uansett sjanger. Oppfølgeren, Lion King 2: Simba's pride, var riktignok helt gruuusom - men den tredje i rekken, Lion King 3 (1 1/2): Hakuna matata er slettes ikke værst og kvalifiserer absolutt til en finfin stund forran fjernsynet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hmm, er det nr 3? Har bare sett en jeg, den het bare Cube tror jeg, var ganske sær, men jeg likte den. Hva heter toeren da? sorry min feil det var nummer 3.. rettet opp nå Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Matrix reloaded og matrix revultion var ekstreme skuffelser. skuffelse ja, men ikkje så dårlige som alle vil ha det til... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lion King er muligens noe av det beste som noen gang har blitt produsert, uansett sjanger. Oppfølgeren, Lion King 2: Simba's pride, var riktignok helt gruuusom - men den tredje i rekken, Lion King 3 (1 1/2): Hakuna matata er slettes ikke værst og kvalifiserer absolutt til en finfin stund forran fjernsynet. Har ikke sett Lion King 2, så den skal jeg ikke uttale meg om, men 3'eren... For å si det sånn: har ikke tenkt å se den flere ganger! Den var grei nok å se én gang, men likte den ikke noe særlig... Håpet den skulle bli et skikkelig latterkick, men den gang ei... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Matrix reloaded og matrix revultion var ekstreme skuffelser. skuffelse ja, men ikkje så dårlige som alle vil ha det til... Revolutions er i alle fall en av de verste filmene jeg har sett i det siste. Skrøpelige greier.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Matrix reloaded og matrix revultion var ekstreme skuffelser. skuffelse ja, men ikkje så dårlige som alle vil ha det til... Revolutions er i alle fall en av de verste filmene jeg har sett i det siste. Skrøpelige greier.. får å ikke glemme sluten.. de to viktikste personene i filmen dauer! det er ræva slutt det! ikke at jeg liker sånne kyss å klem slutter, men den var litt drøy.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 X-Men 2. Hater den uten å ha sett eneren. Den er ikke verdt en ener en gang. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skal sei noke så alternativt som Beverly hills purk 2 og 3. Om en skal snu på det så må tidenes beste oppfølger vere Terminator 2. Syns ikkje Aliens er så verst heller... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 X-Men 2. Hater den uten å ha sett eneren. Den er ikke verdt en ener en gang. kan ikke si meg mer uenig der, X-men 2 er en perfekt 2'r Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Starship Troopers 2 ! Såååå utrolig elendig... Bare masse 3d-monstere og ikke noe handling... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Matrix reloaded og matrix revultion var ekstreme skuffelser. skuffelse ja, men ikkje så dårlige som alle vil ha det til... Revolutions er i alle fall en av de verste filmene jeg har sett i det siste. Skrøpelige greier.. får å ikke glemme sluten.. de to viktikste personene i filmen dauer! det er ræva slutt det! ikke at jeg liker sånne kyss å klem slutter, men den var litt drøy.. Burde det heller vært en klisje aktig amerikansk hollywood slutt? Selv om alt ser ut til å gå til helvette så overlever helten det utroligste og redder dagen/verden/midgard og alle overlever. Så lever de lykkelig resten av sine dager..... *host hark.. LotR* Matrix Reloaded & Revolution var selfølgelig dårligere enn Matrix. På slutten ble Neo den helten, og kunne fly. Med disse tankene og forhåpningene gikk vi å ventet i 2 år. Selfølgelig blir ikke de neste filmene like bra som vi hadde trodd, men dårlige var de langt ifra. Endret 4. juni 2004 av knokle_85 Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Selvfølgelig var matrix 2 og 3 noen gedigne skuffelser, men jeg synes at Nattsvermens oppfølger-Hannibal var en enda større skuffelse. Exorcisten 2 var også sykt dårlig. James Bond blir heller aldri det samme igjen (R.I.P) Generelt blir alltid oppfølgere en skuffelse, siden den orginal alltid er VELDIG god. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Men in Black II definitivt verdens verste oppfølger i min mening.. forbauset over at den ikke er nevnt mange flere ganger her .. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 X-Men 2. Hater den uten å ha sett eneren. Den er ikke verdt en ener en gang. kan ikke si meg mer uenig der, X-men 2 er en perfekt 2'r Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Å ... forresten.... Motorsagmasakeren 2 og 3..... uffameien ... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Av de stooore: matrix 2 & 3 SW ep. 1 & 2 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 SW ep. 1 & 2 Var nesten flaut å se de filmene. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hva med taxi 3. Taxi 1 var litt kul. 2 var dårligere og 3ern suger rompe Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Til alle Disney fans (such as myself ) som likte Atlantis - The lost Empire; Dere må ikke finne på å se Atlantis 2 Deler av den foregår jo i Nord Norge, kongefilm da Neida, verste film jeg ikke har sett ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå