Gå til innhold

Elendigste oppfølgere!

Vice

Anbefalte innlegg

indiana jones to/tre var også mye dårligere enn enern.....

from dust to dawn er egentlig en dårlig fim,men oppfølgerNE til den er bare til å :sick: av......!

Når det blir laget en oppfølger og det ikke er samme regissør så blir det ofte skuff, som f.eks From dusk til dawn (Trantino\Rodrigues) og oppfølgeren var en annen

Men Indiana Jones og Shrek ? :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå synes jeg faktisk Blair Witch 2 er en litt undervurdert film. Denne filmen inneholder faktisk en "over middels historie" når det gjelder originalitet blant skrekkfilmer og er også ganske skummel til tider. Tror rett og slett denne filmen ville ha stått bedre på egen ben fremfor å bli lansert som en oppfølger ti Blair Witch. Som en oppfølger henvendte den seg først og fremst til de som likte orriginalen, men BW2 har jo svært svært få likheter med BW1 og blir på langt nær det friske pustet som BW1 var i sin tid. Derfor var det også en stor sjanse for at mange ble skuffet av filmen.

Ser også at noen har nevnt Alien 3 og 4.

Alien 3 var en ikke noen umiddelbar god film i mine øyne, men ved 2 gangs gjennomsyn(noen år senere) likte jeg den mye bedre. Den har en bra "setting" og historien blir godt fortalt gjennom den gjennomgående mørke og dystre stemningen. Alien 4 derimot er noe forferdelig svineri. Har gitt denne filmen to sjanser i tro om at den "kom til å vokse på meg" men nei. A4 er utilgjivelig på alle måter. Den er så elendig at da jeg kjøpte hele serien på DVD og fant jeg ut at disken med A4 var defekt nektet jeg å bytte den inn i en fungerende utgave.

Denne serien burde endt som en trilogi, på samme måte som Matrix burde endt som én film.

Lenke til kommentar

Til alle dere som drukner i matrix bølgen har jeg bare en ting å si..

Two towers er den værste oppfølgeren jeg har sett i hele mitt liv.

Prøv å se matrix trilogien sammenhengende. Da får du en mye bedre følelse av at det er en film...

Lenke til kommentar
Til alle dere som drukner i matrix bølgen har jeg bare en ting å si..

Two towers er den værste oppfølgeren jeg har sett i hele mitt liv.

Prøv å se matrix trilogien sammenhengende. Da får du en mye bedre følelse av at det er en film...

word, og word.

2fast2furious (ikke at eg likte 1eren, men 2eren var forferdelig)

Politi skolen 4,5,6,7

The return of the texas chainsaw massacre

Jaws 3

Robocop 3

Speed 2

Grease 2

Universal Soldier 2

Highlander 2

Caddyshack 2

Friday the 13th Part VIII

Lenke til kommentar
Shrek 2

Eneren var heller ikke så bra, akkurat, men toeren var katastrofe.

Hmm, eneren var da en kjempefilm.

Og toeren får jo kjempekritikk i statene, jeg gleder meg veldig til å se den, tror den blir bra.

Men min film til topic her blir American Psycho 2.

Eneren var mer eller mindre drittbra, og toeren var bare et langt gjesp.

Altså; en vanlig gjesp kan gjøre godt, men dette var den typen der den blir brått avbrutt av at noen kiler deg eller noe sånt :hrm: Da er hele den gode gjespefølelsen borte.

Lenke til kommentar

hvis man skal disskutere den værste oppfølgeren så er det ingen tvil: cube 2, hypercube!!!!!!!!! det er noe av det værste ejg har sett!!!!! noen som er enig? den kalles i tillegg en skrekk film?

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
hvis man skal disskutere den værste oppfølgeren så er det ingen tvil: cube 3, hypercube!!!!!!!!! det er noe av det værste ejg har sett!!!!! noen som er enig? den kalles i tillegg en skrekk film?

ja ble litt skuffa over den selv.. Hadde forventa bedre

Lenke til kommentar

The Two Towers - Hvorfor kunne ikke PJ bare holdt seg til det Tolkien har skrevet. Da hadde han sikret nok en go' film.

Matrix Reloaded - Syntes det meste var galt med denne egentlig.

2fast2furious - Stor skuffelse. Veldig urealistisk og miljøet virket ikke like autentisk og stemningsfyllt som i enern. Vin Diesel gjorde halve enern da. Så jeg burde kanskje ikke vente annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...