Gå til innhold

Elendigste oppfølgere!

Vice

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett ferdig Battle Royale 2 og for en gigantisk skuffelse :scared:

Kan ikke huske sist jeg så en oppfølger av samme drittkaliber som dette. Hele filmen er stort sett bare full av svadadialog ispedd noe svært så middelmådige skytescener. De har ikke klart å fange noe av den opprinnelige essensen fra enern.

En annen forferdelig oppfølger var "toern" til Ring: "Ring 2". Både spenning og historie (som enern scoret sterkt på) var nå totalt fraværende. :(

Hvordan er det mulig å lage slike ekstremt svake oppfølgere? En ting er at de kanskje ikke klarer å følge opp originalen, men en annen ting er det når filmen er et komplett makkverk.

Har ikke veldig stor erfaring med Japanske filmer, men disse oppfølgerne får nærmest den mest elendige Hollywood-oppfølger til å gnistre av kvalitet!

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TEH TWO TOWERS!!! :scared::scared:

:roll:

Neida, seriøst så er Matrix Reloaded den klart værste oppfølgeren gjennom tidene. Jeg mislikte også *sterkt* Cruel Intentions 2. Battle Royale 2 har jeg ikke fått sett enda, kanskje det er like så godt?

Lenke til kommentar
Shrek 2

Eneren var heller ikke så bra, akkurat, men toeren var katastrofe.

Å gud a meg, du har sett Shrek 2 lenge før den kommer på kino, gud så tøff du er, får jeg ta på deg?

:ermm:

Nei, er det så tøft? Jeg ble bedt opp til en kamerat, og fikk uforberedt servert Shrek 2. Den var forferdelig dårlig, og passelig nok en oppfølger.

Var det noe galt i det, eller har du bare en liten, krakilsk trang til å spy opp sarkasme når det passer deg best?

Lenke til kommentar

Samoj - Jeg bruker ikke mye sarkasme til vanlig. Kontakt meg på privaten om du har mer å si om saken. Høres ikke ut som du likte den første Shrek filmen heller, forøvrig. Du svarte ikke om jeg får lov til å ta på deg.. :green:

Tilbake til temaet:

Jeg håper det ikke kommer en Finding Nemo 2 - for den første er latterlig svak, selv om jeg kjøpte den (uten å ha sett den først, bare fulgt hallelujah koret av kritikere).

The Crow 2 - hvordan kunne de lage en oppfølger når hovedpersonen døde i den første filmen; Litt respekt hadde gjort seg!

Highlander filmene..

Rambo - alt etter First Blood var / er søppel.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...