Cloud Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg gikk inn på denne¨siden der det spratt opp følgende: WARNING! We have detected that your pc may be infected with dangerous spyWare and awWare! balblablablablablabla..... Er det lov å komme med en sånn påstand? Dette må jo være veldig misvisende for de som ikke kan så veldig mye pc. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Juks og fanteri. Det er bare en annonse. Få deg en pop-up-stopper eller bruk FireFox <3. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg er fult klar over at det ikke stemmer, men det iriterer meg at folk finner på sånt noe for å selge mer av sine produkter! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 welcome to the internet.... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Er nok den "may" be infected" som gjør det lovlig.. Kan ikke nekte for at pcen KAN være infisert.. er selvfølgelig enig i at det er latterlig Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det er ikke norsk server eller noe så da skulle nok slikt være lovlig du. Bare irriter deg grønn og glem det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå