geirahap Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har satt inn to skjermkort i maskinen og trykket på utvid skrivebordet til denne skjermen. Jeg har valgt lav oppløsning på skjermene. Når jeg starter maskinen på nytt får jeg kun to blå skjermer uten ikoner og start-knapp. Jeg kan dra musepekeren over til den andre skjermen. Hva har jeg gjort galt, og hva må jeg gjøre får å få fixset dette? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 du har innstalert dirkige drivere til begge skjermkortene, ikkesant? Lenke til kommentar
geirahap Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 du har innstalert dirkige drivere til begge skjermkortene, ikkesant? Nei jeg har ikke instalert dirkige drivere på maskinen. Hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Tror han skrev litt feil.. Sjekk i bios hva som står som primær skjermkort (pci eller agp), om du bruker agp kort til vanlig velger du det først. Husker ikke helt hva det stod i bios ang dette, sjekk manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå