Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg er på utkikk etter et nytt kamera. Her er hva jeg er ute etter: - Kameraet skal koste ca. 3000-4000 kr - Minst 3 megapixler - God LCD-skjerm - Brukervennlig Har sett litt på Casio Exilim EX-Z4 og Nikon Coolpix, noen som har formeninger om de? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har sett litt på Casio Exilim EX-Z4 og Nikon Coolpix, noen som har formeninger om de? Coolpix er bare navnet på en lang serie med kamera fra Nikon - hvilken modell tenkte du på? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 canon har jo ixus-kameraene da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har sett litt på Casio Exilim EX-Z4 og Nikon Coolpix, noen som har formeninger om de? Coolpix er bare navnet på en lang serie med kamera fra Nikon - hvilken modell tenkte du på? Nikon Coolpix 3700 (3,2 Mpix) Lenke til kommentar
M25 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg er viss blit den nye reklamøren for canon ixus 500 Så jeg sier det til deg og ta enn titt på det Nesten alle som har ixus er fornøyde Lenke til kommentar
FM Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg er viss blit den nye reklamøren for canon ixus 500 Så jeg sier det til deg og ta enn titt på det Nesten alle som har ixus er fornøyde Bare bra.. Det er tross alt et av de beste kameraene til den prisen.. Og ja, vi ixus-eiere er fornøyd... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Se bort i fra de som driver å reklamerer for ixus kamraene IXUS kamraene har veldig god bilde kvalitet, men jæævlig treige i bruk noe som gjør at gleden med å bruke de faller litt bort spør du meg. Ta en titt på de nye Sony kamraene (W1 og P100), hvis man skal gå ut i fra de testene som har kommet så langt av disse, så har den kjappheten i seg som ixusene mangler, samt at bildekvaliteten er den samme. De har også en større LCD skjermer 2,5" og 1,8". W1 har også en del manuelle funksjoner i tilegg. Du får 1mp mer, og må ut med et par kroner mindre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skal se på de Men hva med Nikon Coolpix 3700 ? Koster bare 2600,- Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det har vel kommet ganske dårlig ut i de fleste tester (bortsett fra TV2 hjelper deg som kåret det til gullplassen). Tror det er hastigheten som har trukket ned, og noe bildekvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det har vel kommet ganske dårlig ut i de fleste tester (bortsett fra TV2 hjelper deg som kåret det til gullplassen). Tror det er hastigheten som har trukket ned, og noe bildekvalitet. Det fikk terningkast 5 hos dinside.no også. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 De fleste omtaler av Nikon Coolpix 3700 jeg har lest har jeg oppfattet som hovedsakelig positive. Det inkluderer akamera.no sin test, testen på Steve's Digicams og testen til Imaging-Resource. Kameraet har selvsagt også svakheter som må tas med i beregningen. (Jeg vurderte selv dette kameraet, men endte opp med å velge Canon Powershot A80 istedet - for bra bildekvalitet, manuelle innstillinger å leke med, mm. Har det ikke ennå, men regner med å hente det i morgen.) Lenke til kommentar
soulseeker Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har nå fått fremkalt drøyt 100 bilder tatt med min Casio Exelim Z40. Bildene ble kjempebra, rett og slett kanonkvalitet. Over all forventning!!! Er du ute etter at kjapt kamera, som tar gode bilder er Z40 tingen!! Batterikapasiteten er også helt knærs! Er kjempefornøyd. Vil anbefale http://www.fotoknudsen.no/ i samme slengen.... Billig og bra fremkalling... Lenke til kommentar
M25 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har du fått testet det Jeg leste netopp om enn så var veldig minsfornøgd med ei av dei så jeg synest vi skal vente til det kommer tester her på akamera Lenke til kommentar
M25 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gjorde viss ein feil der i stad jeg snakker om sony w1 å dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå