neb Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 hei hei.. trenger litt feedback på en site jeg driver å lager. link helst konstruktiv kritikk! se bort i fra innhold.. det er design delen jeg vil ha kritikk på! mvh bigben Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg syntes det var litt kjedelig og stivt. Vil ha mere bedre farger og ikke slik svart hvitt greie. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 - Ble veldig black & white liksom - Den firkanten som kom ned når man klikket på link gikk _sakte_ - Syns det så litt rart ut med forskjellige font-size'er i menyen - <kverluere>Hva er portofolio for no'? Det ordet har jeg aldri hørt før...</kverulere> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (Nå har sikkert mange svart allerede, men her er MINE synspunkter.) Første jeg la merke til Times New Roman, i RØDT!! Unngå i det hele tatt seriffonter onscreen. (Dette har du sikkert lært om på MK, det har i alle fall vi.) Bruk en grotesk font, altså en uten serifer. Og helst i en svak gråfarge, i alle fall ikke rød. Så kom den flashtingen... Den var egentlig helt grei, nothing more, nothing less. Blir litt kjedelig med bare standard svart-hvit+rød. Og den slide-tingen, som kommer med sida, er ALTFOR treg. Syns det er kjedelig å sitte å vente på den! Den der Black&White, hvorfor står det der? Bare pga. spillet? Det heter også "coming", ikke "comeing" Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Da jeg først entret siden din så det ut som om den var veldig kjedelig, jeg må innrømme at fargevalget ikke falt helt i smak her, men etter hvert så syns jeg at siden din på en måte er kul siden du har valgt din egen nisje. Black & White, enkelt. Over til navigasjonen; da jeg klikket på "om meg" tok det litt for lang tid før selve siden dukket opp, jeg hadde kanskje gjort noe annerledes her. Den boksen som slider ned virker ikke helt proff. Den bilen du har på midten av siden ... hva er vitsen med den egentlig? Den var helt "ok" men du kunne kanskje ha gjort noe mer spennende, siden det er der siden skifter farge? Kanskje du kunne ha hatt logoen din der, eller noe? Ellers er noen av lenkene dine uleselige på laptopen min (Firefox + Flash 7), og du bør strengt tatt fjerne den røde teksten med Times New Roman. Om siden ikke er helt ferdig så tror jeg at det finnes andre, bedre måter å si det på enn å ha en knall rød Times New Roman kommentar! Alt i alt var siden din kul, jeg kan dog se at den bærer preg av "Medier og kommunikasjon", vet ikke helt hvordn jeg kan forklare deg det Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 - Ble veldig black & white liksom - Den firkanten som kom ned når man klikket på link gikk _sakte_ - Syns det så litt rart ut med forskjellige font-size'er i menyen - <kverluere>Hva er portofolio for no'? Det ordet har jeg aldri hørt før...</kverulere> det er jo poenget da.. at den skal være streit og minimalistisk.. portofolio er det samme som portofølje. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ..men det staves portfolio Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Da jeg først entret siden din så det ut som om den var veldig kjedelig, jeg må innrømme at fargevalget ikke falt helt i smak her, men etter hvert så syns jeg at siden din på en måte er kul siden du har valgt din egen nisje. Black & White, enkelt. Over til navigasjonen; da jeg klikket på "om meg" tok det litt for lang tid før selve siden dukket opp, jeg hadde kanskje gjort noe annerledes her. Den boksen som slider ned virker ikke helt proff. Den bilen du har på midten av siden ... hva er vitsen med den egentlig? Den var helt "ok" men du kunne kanskje ha gjort noe mer spennende, siden det er der siden skifter farge? Kanskje du kunne ha hatt logoen din der, eller noe? Ellers er noen av lenkene dine uleselige på laptopen min (Firefox + Flash 7), og du bør strengt tatt fjerne den røde teksten med Times New Roman. Om siden ikke er helt ferdig så tror jeg at det finnes andre, bedre måter å si det på enn å ha en knall rød Times New Roman kommentar! Alt i alt var siden din kul, jeg kan dog se at den bærer preg av "Medier og kommunikasjon", vet ikke helt hvordn jeg kan forklare deg det takk.. noe konstruktivt i allefall Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 takk.. noe konstruktivt i allefall Dessuten, kult å se at du bruker Flash! Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 takk.. noe konstruktivt i allefall Dessuten, kult å se at du bruker Flash! takk.. har lagd en del tull i flæsh på skolen.. kult program.. kan være noe skikkelig herk til tider.. men i bunn å grunn et helt kult program Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 små forbedringer gjordt! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Oj. Ser du går på MK også er dette du beste du kan Ville ikke anbefalt elvebakken til noen nå jeg as. Det går ikek å klikke på lenkene under lenker en gang. Endret 30. mai 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Oj. Ser du går på MK også er dette du beste du kan Forklar, VÆR så snill, forklar - hva pokker var poenget med det innlegget der? *mumleidiotmumlemumle* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ##SVADA## Nei, det er faktisk ganske bra. Se på min skoles MK-avdeling: http://mk.mediagol.no/ (det ligger sider som elevene lager under http://mediagol.no/ VK1). Og sånt er så utrolig unødvendig oleeid. Vær så snill? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 takk.. noe konstruktivt i allefall Dessuten, kult å se at du bruker Flash! takk.. har lagd en del tull i flæsh på skolen.. kult program.. kan være noe skikkelig herk til tider.. men i bunn å grunn et helt kult program Av ren kuriositet; er lærerne dine flinke i Flash? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Oj. Ser du går på MK også er dette du beste du kan Ville ikke anbefalt elvebakken til noen nå jeg as. Det går ikek å klikke på lenkene under lenker en gang. Sry, men det er kanskje ikke du som skal komme med slike komentarer?: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=250295 Måtte bare Lenke til kommentar
lobster Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Du bør jobbe mer med preloader. Få opp noe med det samme man går inn på siden. Man bør ikke vente for å se grafikk. Du kan med fordel sette opp høyere fps. (24 er flott) Ellers synes jeg det er en fin start og jeg regner med at du har lært en del flash mens du har laget siden. Stå på. Gleder meg til å se hvor langt du er i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Siden ser ganske grei ut... at den deler seg på midten med svart og hvitt var stilig det... Men hvorfor er knappene til musikken så store og runde?! Og jeg tror siden vil se mye mer proff ut om du fikser litt på menyen (den er litt "ugjevn"), bytter ut de store runde knappene til musikken og setter litt mer tempo på den firkanten som kommer nedover (ca. dobbelt så fort minst)... Alltid fint å se folk bruke flash en gang i blandt her på forumet... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 *Liker ikke at noe flytter seg/endrer størrelse med mouseover. *Litt mystery meat - preg på sangene og 'mail me' knappene. *Hvorfor har du musikk der ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå