veslefrikk Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hey Er ikke veldig bevandret i playstation 2-spill, men nå er jeg hypp på å kjøpe et fighterspill til ølkveldene med gutta Hvilket spill bør jeg bytte pengene mine til? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Nå var jeg en av de som diskuterte akkurat dette på Xbox VS. PS2 emnet, og jeg må jo si at jeg liker Tekken-serien best. Tekken 4 er det nyeste, men ikke det beste mener jeg. Likevel et bra spill da. Nå hører jeg veldig mye bra om Soul Calibur da, har ikke selv prøvd det, men har hørt mye bra om det så... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Tekken 4 kanskje. Det er ikke dårlig det. Soul Calibur er ikke verst det heller Lenke til kommentar
veslefrikk Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Nice! Takk for svar! Nå skal jeg sjekke om jeg finner noe omtaler og screenshots av de to! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) For all del ikke finn på å kjøp tekken 4, der et en ekstremt stor skuffelese. Jeg vart lei meg jeg når jeg spilte det. Tekken Tag Tournament er bare SÅ mye bedre. EDIT: Soul Calibur er et jævlig kult spill. Det er faktisk et spill jeg digga Endret 30. mai 2004 av ProxymuZ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nå var jeg en av de som diskuterte akkurat dette på Xbox VS. PS2 emnet, og jeg må jo si at jeg liker Tekken-serien best. Tekken 4 er det nyeste, men ikke det beste mener jeg. Likevel et bra spill da. Nå hører jeg veldig mye bra om Soul Calibur da, har ikke selv prøvd det, men har hørt mye bra om det så... Hehe.. Du har skjønt det Navnarion! Vet ikke åssn Soul Calibur II er på PS2, men det er i allefall glimrende på xbox Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hehe takk. Det er nok ganske likt, bortsett fra grafikkmessig kanskje? Forresten så gjennomsøkte jeg haugen med PS2 demoer jeg har i går, og fant ut at jeg faktisk hadde demo av Soul Calibur II. Så jeg prøvde det da. Vel....nydelig grafikk først og fremst. Men jeg tror ikke det appelerer så mye til meg som Tekken gjør. Likte ikke helt poenget med at de hadde våpen. Gigantiske sverd og alt det der, og merkelige personer gjorde at jeg ikke oppfattet spillet så veldig realistisk, så.... Men for all del, et bra spill. Men tror ikke jeg kommer til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har ikke prøvd Soul Calibur II enda, men ut ifra det jeg har sett ser det ganske bra ut. Om jeg leter litt i bunken med demoer kan det hende jeg har det. Men Tekken 4 er ikke så dårlig det heller da. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg var helfan av tekken serien, og ukronet konge på spillene i en radius på 20 mil, men så ble jeg anbefalt av noen kompiser å prøve soul calibur II.. Fikk helt dilla og det umulige ble mulig, et slåssespill var faktisk bedre enn tekken 4!! Soul calibur II er mye mer avansert enn tekken 4. Mange counter-moves og 100% 3D samt masse annet. Smak og behag, vil du ha det relativt enkelt (ikke så mye å sette seg inn i) bør du velge tekken 4, men vil du ha det litt tøffere mener jeg du bær gå for soul calibur II. Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Mortal Kombat : Deadly Alliance Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jepp, MK: DA er knakende bra. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Fighte systemet i mk:da var ganske labert synes jeg, ble hele tiden første mann til å få et slag inn for så å gjøre en lang combo. Men spillet i seg selv er bra, men jeg foretrekker fortsatt Tekken sin fighte stil. Og siden jeg er Street Fighter fanboy, så må jeg jo annbefale [url="http://www.gamespot.com/ps2/action/capcomvssnk2markoftm/index.html?q=capcom"]Capcom vs SNK 2[/url]. Selv om dette passer aller best for fans av capcom sine 2d fightere, samt snk sine Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vet ikke om det er på PS2, det er i hvertfall på X-box... Dead Or Alive 3 er etter min mening det beste fightespillet... og til neste år kommer 4'ren med online *glede seg* Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Tekken 3, eller Tekken Tag Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Lurer på om kanskje det beste er å vente på tekken5? Det så ut til å bli kongerått edit: btw så så jeg ikke noe problem med tekken4 Endret 20. juni 2004 av Swoofah Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Fikk testa Fight Night 2004 i kveld, og kan ikke annet enn å anbefale dette spillet. Boksing med de analoge stikkene på PS2 var moro, gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå